Vyučující
|
-
Káčerková Eliška, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Konzultace s vedoucím kvalifikační práce. 2. Zpracování osnovy kvalifikační práce. 3. Konzultace a následné zpracování zásad pro zpracování kvalifikační práce. 4. Konzultace zásad s vedoucím práce. 5. Odevzdání zásad pro zpracování kvalifikační práce.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Domácí příprava na výuku
- 200 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
Student zná základní metody vědecké práce. |
Student zná základní metody vědecké práce. |
Student se orientuje v možnostech vyhledávání odborných zdrojů. |
Student se orientuje v možnostech vyhledávání odborných zdrojů. |
Student má přehled o různých typech citačních norem. |
Student má přehled o různých typech citačních norem. |
Student se dokáže kvalifikovaně rozhodnout o tématu své kvalifikační práce. |
Student se dokáže kvalifikovaně rozhodnout o tématu své kvalifikační práce. |
Student dokáže nastavit metodiku své kvalifikační práce tak, aby byla reálně dosažitelná. |
Student dokáže nastavit metodiku své kvalifikační práce tak, aby byla reálně dosažitelná. |
Odborné dovednosti |
---|
Student dokáže prakticky aplikovat metody vědecké práce v textu kvalifikační práce. |
Student dokáže prakticky aplikovat metody vědecké práce v textu kvalifikační práce. |
Student dokáže vyhledat spolehlivé odborné zdroje relevantní k tématu své kvalifikační práce. |
Student dokáže vyhledat spolehlivé odborné zdroje relevantní k tématu své kvalifikační práce. |
Student umí uvést bibliografický zápis použitého odborného zdroje dle požadovaných citačních norem. |
Student umí uvést bibliografický zápis použitého odborného zdroje dle požadovaných citačních norem. |
Téma kvalifikační práce odpovídá relevantní úrovni teoretických znalostí studenta. |
Téma kvalifikační práce odpovídá relevantní úrovni teoretických znalostí studenta. |
Student dokáže nastavit relevatní cíle kvalifikační práce. |
Student dokáže nastavit relevatní cíle kvalifikační práce. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Odborné dovednosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
ČSN ISO 690; odborná literatura dle zadání práce..
-
Směrnice rektora č. 7/2018 ? Jednotná formální úprava diplomových a bakalářských prací, jejich uložení a zpřístupnění [online]. ?2019 [cit. 2019-07-25]. Dostupné z: https://fmk.utb.cz/student/statni-zaverecne-zkousky/pokyny-pro-diplomanty/.. UTB ve Zlíně.
-
Bailey, Stephen. Academic writing for university students. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2022. ISBN 978-0-367-44538-6.
-
BURGET, Eduard a KUDLÁČ, Antonín K. K. Odborný text a práce s prameny. Praha: VŠKK, 2021. ISBN 978-80-88431-02-2.
-
Denys N. Wheatley. Scientific Writing and publishing. Cambridge, 2021. ISBN 9781108799805.
-
KAPOUNOVÁ, J., KAPOUN, P. Bakalářská a diplomová práce: od zadání po obhajobu. Praha: Grada, 2017. ISBN 978-80-271-0079-8.
-
PANOUŠKOVÁ, Markéta. K problematice čtení a psaní odborného textu. Hradec Králové: Gaudeamus, 2019. ISBN 978-80-7435-752-7.
-
Sochůrek, Jan; Sluková, Květuše. Stručný úvod do základů metodologie. Technická univerzita. Liberec, 2013. ISBN 9788073729431.
-
UTB. Směrnice rektora č. 33/2019 - Pravidla pro zadávání a zpracování bakalářských, diplomových a rigorózních prací, jejich uložení, zpřístupnění a kontrola původnosti. Zlín, 2019.
-
UTB ve Zlíně. Směrnice děkana SD2022.09 - Pravidla pro zadávání a zpracování bakalářských a diplomových prací, jejich uložení, zpřístupnění a kontrola původnosti na Fakultě multimediálních komunikací. Zlín, 2022.
|