|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
1. Historie digitální komunikace. 2. Základní pojmy digitální komunikace. 3. Digitální komunikace z pohledu marketingového mixu. 4. Webová prezentace. 5. Technologie. 6. Srovnání internetu s ostatními masmédii. 7. Reklamní PPC systémy. 8. Displayová reklama. 9. Optimalizace webových prezentací. 10. SEO, mailingy, zbožové vyhledávače. 11. Měření úspěšnosti komunikace. 12. Vyhodnocování kampaní, stanovování KPI´s. 13. Integrace digitálních nástrojů do celkové marketingové komunikace subjektu.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Cvičení na počítači, Praktické procvičování
- Účast na výuce
- 10 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 85 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 30 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| nástroje digitální komunikace |
| nástroje digitální komunikace |
| role webových stránek v marketingové komunikaci |
| role webových stránek v marketingové komunikaci |
| obsahové zpracování webové prezentace |
| obsahové zpracování webové prezentace |
| technické zpracování webové prezentace |
| technické zpracování webové prezentace |
| webová analytika |
| webová analytika |
| Odborné dovednosti |
|---|
| pojmenovat základní nástroje digitální komunikace |
| pojmenovat základní nástroje digitální komunikace |
| orientovat se v odborné terminologii |
| orientovat se v odborné terminologii |
| identifikovat základní prvky při tvorbě webové prezentace |
| identifikovat základní prvky při tvorbě webové prezentace |
| stanovit cíle webových prezentací |
| stanovit cíle webových prezentací |
| definovat webovou prezentaci v systému marketingové komunikace |
| definovat webovou prezentaci v systému marketingové komunikace |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Cvičení na počítači |
| Cvičení na počítači |
| Hodnotící metody |
|---|
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
| Ústní zkouška |
| Ústní zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
55 tipů a návodů pro úspěšný e-shop. [Praha]: Dognet, 2022. ISBN 978-80-89969-21-0.
-
Cooper, Mate; Gee, Kim. Vytvoř si (ku:l) web. Brno : Computer Press, 2015. ISBN 978-802-5145-869.
-
ČAJKOVÁ, Hanka. Tvorba vydělávajícího webu: krok za krokem. Bratislava: Dognet, 2021. ISBN 978-80-89969-15-9.
-
Golden, Matt. Social media marketing: unlock the secrets of Yout Tube, Facebook adverising, Linkedln, Pinterest, Twitter and Instagram. USA, 2019. ISBN 9781795683494.
-
Janouch, Viktor. Internetový marketing. Praha. 2020.
-
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva. Jihlava, 2014. ISBN 978-80-87923-01-6.
-
VÁZQUEZ-HERRERO, Jorge; NEGREIRA-REY, María-Cruz a LÓPEZ-GARCÍA, Xosé. El Profesional de la Informació.
|