|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
1.-3. Brand, image a identita značky, role značek v dnešním světě, typy značek, archetypy. 4. Naming - metody pojmenování značek. 5.-6. Brand positioning, tvorba claimů. 7.-8. Strategie budování značek. 9.-10. Značka jako příběh. 11.-12. Brand management. 13. Rebranding.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 10 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 80 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Výsledky učení |
|---|
| znalost prvků identity značky |
| znalost prvků identity značky |
| znalost archetypů značek |
| znalost archetypů značek |
| znalost principů pojmenování značek |
| znalost principů pojmenování značek |
| znalost principů řízení značky |
| znalost principů řízení značky |
| znalost principů rebrandingu |
| znalost principů rebrandingu |
| Odborné dovednosti |
|---|
| tvorba značky |
| tvorba značky |
| tvorba příběhů značky |
| tvorba příběhů značky |
| tvorba positioningu značky |
| tvorba positioningu značky |
| tvorba claimů |
| tvorba claimů |
| tvorba strategie značky |
| tvorba strategie značky |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Přednášení |
| Přednášení |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Cvičení na počítači |
| Cvičení na počítači |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
CJ, Jason. Designing your brand: crafted for brand communicators. Singapore: SYL + JAS Pte, 2021. ISBN 9798709553613.
-
Johnson, Michael. Branding: in five and a half steps. London: Thames & Hudson, 2016. ISBN 9780500518960.
-
JURÁŠKOVÁ, Olga. Budování značky prostřednictvím Public relations. Zlín: VeRBuM, 2015. ISBN 9788087500637.
-
KELLER, Kevin Lane a SWAMINATHAN, Vanitha. Strategic brand management: building, measuring, and managing brand equity. Harlow: Pearson, 2020. ISBN 978-1-292-31496-9.
-
LAWES, Rachel. Using semiotics in marketing: how to achieve consumer insight for brand growth and profits. London: Kogan Page, 2023. ISBN 9781398607644.
-
Nagyová, Ludmila; Babčanová Dagmar; Košičiarová, Ingrid. Značka: nositeľ imidžu výrobcu. Nitra: Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2016. ISBN 9788055215563.
-
Purkiss, John; Royston-Lee. Vytvořte si vlastní značku: proměňte své jedinečné nadání v úspěšný obchodní produkt. Praha: Synergie, 2014. ISBN 9788073702953.
-
TRILLAS, Enric. On the Logos: a na?ve view on ordinary reasoning and fuzzy logic. Cham, Switzerland: Springer, 2017.
|