Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1.-2. Pojmy integrované marketingové komunikace. 3. Teorie ke zpracování projektu. 4. Zadání projektu/cíle/očekávání. 5. Komunikace se zadavatelem projektu. 6.-7. Průběžný mentoring a získávání zpětné vazby. 8.-9. Prezentace projektu. 10.-11. Zpětná vazba. 12.-13. Realizace projektu/teorie převedená do praxe.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 74 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
znalost problematiky sestavení marketingového plánu |
znalost problematiky sestavení marketingového plánu |
znalost tvorby komunikačního mixu |
znalost tvorby komunikačního mixu |
znalost vazeb mezi oblastmi marketingové komunikace |
znalost vazeb mezi oblastmi marketingové komunikace |
znalost společenské role marketingové komunikace |
znalost společenské role marketingové komunikace |
znalost mediální roviny marketingové komunikace |
znalost mediální roviny marketingové komunikace |
Odborné dovednosti |
---|
sestavit marketingový plán |
sestavit marketingový plán |
sestavit plán marketingové komunikace |
sestavit plán marketingové komunikace |
naplánovat komplementární marketingovou komunikaci |
naplánovat komplementární marketingovou komunikaci |
vytvořit plán komunikace s médii |
vytvořit plán komunikace s médii |
plánovat integrovanou marketingovou komunikaci v různých oblastech |
plánovat integrovanou marketingovou komunikaci v různých oblastech |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Odborné dovednosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza prezentace studenta |
Analýza prezentace studenta |
Doporučená literatura
|
-
HEJLOVÁ, Denisa. ?Public relations. Praha: Grada Publishing, 2015. ISBN 978-80-247-5022-4.
-
HES, Aleš a KNIHOVÁ, Ladislava. Moderní marketingové trendy. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2023. ISBN 978-80-7408-253-5.
-
Johnson, Michael. Branding: in five and a half steps. London: Thames & Hudson, 2016. ISBN 9780500518960.
-
Karlíček, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
-
KITCHEN, Philip J. Integrated marketing communications: a global brand-driven approach. 2nd ed. 2021. Cham: Palgrave Macmillan, 2022. ISBN 978-3-030-76415-9.
-
Scott, David Meerman. The new rules of marketing and PR : how to use social media, blogs, news releases, online video, & viral marketing to reach buyers directly. Hoboken: Wiley, 2017. ISBN 9781119362418.
-
Šula, Tomáš. Ambientní média v reklamě. UTB ve Zlíně, 2017. ISBN 978-80-7454-682-2.
|