Předmět: Integrovaná marketingová komunikace v praxi

» Seznam fakult » FMK » KUMK
Název předmětu Integrovaná marketingová komunikace v praxi
Kód předmětu KUMK/IMKPR
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Čeština, Čeština, Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Huňová Kateřina
Obsah předmětu
1.-2. Definice současné integrované marketingové komunikace. 3. Integrovaná marketingová komunikace v digitálním světě. 4.-5. Synergie on-line a off-line komunikačních aktivit. 6.-7. Moderní integrované nástroje marketingové komunikace. 8.-9. Uživatelská zkušenost napříč komunikačními aktivitami. 10.-12. Odlišné pojetí moderního integrovaného marketingu prostřednictvím cílových skupin. 13. Moderní procesy v řízení integrované marketingové komunikace.

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Týmová práce, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
  • Příprava na zápočet - 20 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 13 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 67 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Výsledky učení
znalost problematiky sestavení marketingového plánu
znalost problematiky sestavení marketingového plánu
znalost tvorby komunikačního mixu
znalost tvorby komunikačního mixu
znalost vazeb mezi oblastmi marketingové komunikace
znalost vazeb mezi oblastmi marketingové komunikace
znalost společenské role marketingové komunikace
znalost společenské role marketingové komunikace
znalost mediální roviny marketingové komunikace
znalost mediální roviny marketingové komunikace
Odborné dovednosti
sestavit marketingový plán
sestavit marketingový plán
sestavit plán marketingové komunikace
sestavit plán marketingové komunikace
naplánovat komplementární marketingovou komunikaci
naplánovat komplementární marketingovou komunikaci
vytvořit plán komunikace s médii
vytvořit plán komunikace s médii
plánovat integrovanou marketingovou komunikaci v různých oblastech
plánovat integrovanou marketingovou komunikaci v různých oblastech
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Přednášení
Přednášení
Práce studentů ve dvojicích
Práce studentů ve dvojicích
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Týmová práce
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Týmová práce
Hodnotící metody
Analýza prezentace studenta
Analýza prezentace studenta
Doporučená literatura
  • BELCH, George E. a Michael A. BELCH. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. 10th global ed. Singapore?: McGraw-Hill Education, 2015. ISBN 978-981-4575-11-9.
  • CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Integrated advertising, promotion, and marketing communications: Kennethe, E. Clow, Donald Baack.. Harlow, Essex, England, 2012. ISBN 978-0-273-75328-5.
  • Eger, Ludvík; Prantl, David; Ptáčková, Karolína. Komerční komunikace. 2., přepracované a rozšířené vydání. Plzeň: ZČU v Plzni, 2017. ISBN 9788026106890.
  • FUCHS, Christian. Social media: a critical introduction. Thousand Oaks, California: SAGE, 2014. ISBN 9781446296868.
  • HES, Aleš a KNIHOVÁ, Ladislava. Moderní marketingové trendy. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2023. ISBN 978-80-7408-253-5.
  • Jesenský, Daniel. Marketingová komunikace v místě prodeje. Praha : Grada Publishing, 2018.
  • Johnson, Michael. Branding: in five and a half steps. London: Thames & Hudson, 2016. ISBN 9780500518960.
  • Karlíček, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
  • KITCHEN, Philip J. Integrated marketing communications: a global brand-driven approach. 2nd ed. 2021. Cham: Palgrave Macmillan, 2022. ISBN 978-3-030-76415-9.
  • KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Boston: Pearson, 2016. ISBN 978-1-292-09262-1.
  • PARNELL, John A. Strategic Management: Theory and Practice. Los Angeles: SAGE Publications, Ltd, 2014. ISBN 978-1452234984.
  • Percy, Larry. Strategic integrated marketing communications. Third edition. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2018. ISBN 9781138058323.
  • PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha , Grada Publishing, 2019. ISBN 9788027107872.
  • SCOTT, David Meerman. The new rules of marketing & PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. Hoboken: Wiley. 2017.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr