Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Diskutovaná témata: - teoretický úvod do problematiky managementu značky; - definice pojmů souvisejících se správou značky a jejich aplikací v praxi; - pracovat se skutečnými klienty na základě přiřazení značky; - příprava jednotlivých fází briefingu, konzultace s klienty; - příprava celkového konceptu briefu, jeho zpracování a obhajoba; - veřejná prezentace prokazující schopnost připravit správné strategické řešení v rozpočtu klienta v kombinaci s argumentací.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Analýza prezentace, Individuální práce studentů, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Domácí příprava na výuku
- 20 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 20 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 24 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Pro absolvování předmětu nejsou specifikovány žádné předpoklady. |
Pro absolvování předmětu nejsou specifikovány žádné předpoklady. |
Výsledky učení |
---|
znalost principů a metod budování značky |
znalost principů a metod budování značky |
znalost strategických značkových přístupů |
znalost strategických značkových přístupů |
znalost designového myšlení v brandbuildingu |
znalost designového myšlení v brandbuildingu |
znalost komponent značky |
znalost komponent značky |
znalost tvorby zadání pro brandbuilding |
znalost tvorby zadání pro brandbuilding |
Odborné dovednosti |
---|
vytvořit zadání pro tvorbu značky |
vytvořit zadání pro tvorbu značky |
uplatnit metody design thinkignu pro tvorbu značky |
uplatnit metody design thinkignu pro tvorbu značky |
vytvořit strategický plán pro tvorbu značky |
vytvořit strategický plán pro tvorbu značky |
prezentovat design značky klientovi |
prezentovat design značky klientovi |
měřit image značky |
měřit image značky |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Analýza prezentace |
Analýza prezentace |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Odborné dovednosti |
---|
Praktické procvičování |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Praktické procvičování |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza seminární práce |
Analýza seminární práce |
Zpracování prezentace |
Zpracování prezentace |
Analýza prezentace studenta |
Příprava a přednes prezentace |
Příprava a přednes prezentace |
Analýza prezentace studenta |
Doporučená literatura
|
-
CAMILLERI, Mark Anthony. Strategic corporate communication in the digital age. U.K.: Emerald Publishing Limited, 2021. ISBN 9781800712645.
-
HEDING, Tilde; KNUDTZEN, Charlotte F. a BJERRE, Mogens. Brand management: mastering research, theory and practice. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2020. ISBN 978-0-367-17257-2.
-
CHERNEV, Alexander. Strategic marketing management. Chicago: Cerebellum Press, 2018. ISBN 9781936572502.
-
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. Boston: Pearson, 2016. ISBN 978-1-292-09262-1.
-
KOTLER, Philip; KARTAJAYA Hermawan a SETIAWAN, Iwan. Marketing 5.0: technology for humanity. Hoboken: John Wiley, 2021. ISBN 978-1-119-66851-0.
-
PARNELL, John A. Strategic management: theory and practice. 2014. ISBN 9781452234984.
-
PAYNE, Adrian a FROW, Pennie. Strategic customer management: integrating relationship marketing and CRM. Cambridge: Cambridge University Press, 2013. ISBN 9781107333192.
|