Předmět: Strategic Brand Management

» Seznam fakult » FMK » KUMK
Název předmětu Strategic Brand Management
Kód předmětu KUMK/ESBM
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Angličtina, Angličtina, Angličtina
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Blažková Jaroslava, Mgr.
Obsah předmětu
Diskutovaná témata: - teoretický úvod do problematiky managementu značky; - definice pojmů souvisejících se správou značky a jejich aplikací v praxi; - pracovat se skutečnými klienty na základě přiřazení značky; - příprava jednotlivých fází briefingu, konzultace s klienty; - příprava celkového konceptu briefu, jeho zpracování a obhajoba; - veřejná prezentace prokazující schopnost připravit správné strategické řešení v rozpočtu klienta v kombinaci s argumentací.

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Analýza prezentace, Individuální práce studentů, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
  • Domácí příprava na výuku - 20 hodin za semestr
  • Semestrální práce - 20 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 26 hodin za semestr
  • Příprava na zápočet - 24 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Pro absolvování předmětu nejsou specifikovány žádné předpoklady.
Pro absolvování předmětu nejsou specifikovány žádné předpoklady.
Výsledky učení
znalost principů a metod budování značky
znalost principů a metod budování značky
znalost strategických značkových přístupů
znalost strategických značkových přístupů
znalost designového myšlení v brandbuildingu
znalost designového myšlení v brandbuildingu
znalost komponent značky
znalost komponent značky
znalost tvorby zadání pro brandbuilding
znalost tvorby zadání pro brandbuilding
Odborné dovednosti
vytvořit zadání pro tvorbu značky
vytvořit zadání pro tvorbu značky
uplatnit metody design thinkignu pro tvorbu značky
uplatnit metody design thinkignu pro tvorbu značky
vytvořit strategický plán pro tvorbu značky
vytvořit strategický plán pro tvorbu značky
prezentovat design značky klientovi
prezentovat design značky klientovi
měřit image značky
měřit image značky
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Analýza prezentace
Analýza prezentace
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Odborné dovednosti
Praktické procvičování
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Praktické procvičování
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Analýza seminární práce
Analýza seminární práce
Zpracování prezentace
Zpracování prezentace
Analýza prezentace studenta
Příprava a přednes prezentace
Příprava a přednes prezentace
Analýza prezentace studenta
Doporučená literatura
  • CAMILLERI, Mark Anthony. Strategic corporate communication in the digital age. U.K.: Emerald Publishing Limited, 2021. ISBN 9781800712645.
  • HEDING, Tilde; KNUDTZEN, Charlotte F. a BJERRE, Mogens. Brand management: mastering research, theory and practice. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2020. ISBN 978-0-367-17257-2.
  • CHERNEV, Alexander. Strategic marketing management. Chicago: Cerebellum Press, 2018. ISBN 9781936572502.
  • KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. Boston: Pearson, 2016. ISBN 978-1-292-09262-1.
  • KOTLER, Philip; KARTAJAYA Hermawan a SETIAWAN, Iwan. Marketing 5.0: technology for humanity. Hoboken: John Wiley, 2021. ISBN 978-1-119-66851-0.
  • PARNELL, John A. Strategic management: theory and practice. 2014. ISBN 9781452234984.
  • PAYNE, Adrian a FROW, Pennie. Strategic customer management: integrating relationship marketing and CRM. Cambridge: Cambridge University Press, 2013. ISBN 9781107333192.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr