Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
- Historický diskurz - Základní koncepty politické komunikace - Politická komunikace v kontextu marketingových komunikací - Role negativní komunikace v politické komunikaci
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
- Příprava na zápočet
- 30 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 47 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
znalost základních konceptů politické komunikace |
znalost základních konceptů politické komunikace |
znalost přesvědčovacích principů v politické komunikaci |
znalost přesvědčovacích principů v politické komunikaci |
znalost aktivizačních principů v politické komunikaci |
znalost aktivizačních principů v politické komunikaci |
znalost společenské role politické komunikace |
znalost společenské role politické komunikace |
znalost negativ politické komunikace |
znalost negativ politické komunikace |
Odborné dovednosti |
---|
analyzovat principy politické komunikace |
analyzovat principy politické komunikace |
klasifikovat typ politické komunikace |
klasifikovat typ politické komunikace |
vytvořit návrh strategie politické komunikace |
vytvořit návrh strategie politické komunikace |
vytvořit návrh politického komunikátu |
vytvořit návrh politického komunikátu |
prezentovat politický komunikát |
prezentovat politický komunikát |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Odborné dovednosti |
---|
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
Doporučená literatura
|
-
BARISIONE, Mauro a MICHAILIDOU, Asimina. Social Media and European Politics: Rethinking Power and Legitimacy in the Digital Era. London: Palgrave Macmillan UK, 2017.
-
GRISÁKOVÁ, Nora; REPISKÁ, Radka; MIŤKOVÁ, Veronika; ŠTETKA, Peter a BOROVSKÁ, Paulína. Environomics: economic approach to environmental issues. České Budějovice: The College of European and Regional Studies VSERS, 2022. ISBN 978-80-7556-116-9.
-
HIDALGO TENORIO, Encarnación, Miguel Ángel BENÍTEZ CASTRO a Francesca DE CESARE. Populist discourse: criticalapproaches to contemporary politics. 2019. ISBN 978-1-138-54135-1.
-
JOHNSON, Dennis W., ed. Campaigning for president 2012: strategy and tactics. New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2014. ISBN 9780415842990.
-
LEES-MARSHMENT, Jennifer et al. Political marketing: principles and applications. London: Routledge, 2019. ISBN 978-0815353201.
-
MOUFAHIM, Mona ed. Political Branding in Turbulent times (Palgrave Studies in Political Marketing and Management).. Palgrave Macmilan, 2022. ISBN 978-3030832285.
|