Vyučující
|
-
Juříková Martina, Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
- pojetí a význam terciárního sektoru, význam a vývoj marketingu služeb, vlastnosti služeb a jejich vliv na marketingové řízení firmy; - metody a techniky marketingového výzkumu ve službách; - strateigické plánování ve službách: informační, analytická, strategická, taktická a kontrolní fáze procesu, situační a portfolio analýzy, volba strategického přístupu k cílovým trhům, význam poslání a dílčích strategických dokumentů ve službách; - základní marketingový mix: produkt služba a řízení jeho kvality prostřednictvím nástrojů marketingu, specifika cenové tvorby, distribuce a zásady efektivní komunikace ve službách; - nadstavbové prvky marketingového mixu služeb (lidé, materiální prostředí a procesy) a význam jejich řízení a kontroly v jednotlivých oblastech služeb.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 74 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
Vysvětlete principy realizovaného studentského projektu |
Vysvětlete principy realizovaného studentského projektu |
Popsat principy spolupráce mezioborového týmu |
Popsat principy spolupráce mezioborového týmu |
Vyjmenovat přístupy oslovení cílových skupin studentského projektu |
Vyjmenovat přístupy oslovení cílových skupin studentského projektu |
Definovat základní postupy projektového řízení |
Definovat základní postupy projektového řízení |
Vyjmenovat náležitosti realizace kulturního eventu |
Vyjmenovat náležitosti realizace kulturního eventu |
Odborné dovednosti |
---|
Vytvoření kreativního briefu a debriefu |
Vytvoření kreativního briefu a debriefu |
Organizace kulturního eventu |
Organizace kulturního eventu |
Práce v mezioborovém týmu |
Práce v mezioborovém týmu |
Organizace práce sebe i týmových kolegů |
Organizace práce sebe i týmových kolegů |
Realizace kulturního eventu odpovídající požadavkům zvolené cílové skupiny |
Realizace kulturního eventu odpovídající požadavkům zvolené cílové skupiny |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Odborné dovednosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
Doporučená literatura
|
-
HAKSEVER, Cengiz a Barry RENDER. Service and operations management. 2018. ISBN 9789813209442.
-
JAUHARI, Vinnie a DUTTA, Kirti. Services marketing: text and cases. Second edition. New Delhi: Oxford University Press, 2017. ISBN 9780199456161.
-
KOTLER, Philip; KARTAJAYA, Hermawan a SETIAWAN, Iwan. Marketing 5.0: technology for humanity. Hoboken: John Wiley, 2021. ISBN 978-1-119-66851-0.
-
PENIN, Lara. An Introduction to Service Design: Designing the Invisible. 2018. ISBN 978-1472572585.
-
WIRTZ, Jochen a LOVELOCK, Christopher H. Services marketing: people, technology, strategy. Ninth edition. New Jersey: World Scientific, 2022. ISBN 978-1-944659-82-0.
-
WIRTZ, Jochen. Winning in service markets: success through people, technology and strategy. Hackensack: World Scientific, 2017. ISBN 978-1-944659-05-9.
-
ZEITHAML, Valarie A.; BITNER, Mary Jo a GREMLER, Dwayne D. Services marketing: integrating customer focus across the firm. Seventh edition. New York: McGraw-Hill Education, 2018. ISBN 978-1-260-08352-1.
|