Vyučující
|
-
Bačuvčík Radim, doc. Ing. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
- hudba a její definice; - hraniční oblasti hudby - muzak, sound art, background music; - hudba v persuazivní komunikaci; - psychologické aspekty hudby; - sociální a komunikační aspekty hudby; - sémantické aspekty hudby; - estetické aspekty hudby; - hudba v televizní, rozhlasové a internetové reklamě; - hudba v obchodním prostoru; - využití hudby v ostatních oblastech marketingové komunikace; - hudba v prostoru (letištní haly, supermarkety); - hudba v pracovním procesu; - možnosti vědeckého výzkumu působení hudby v marketingové komunikaci.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 37 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou nastaveny |
Předpoklady nejsou nastaveny |
Výsledky učení |
---|
znalost vlastností hudby, které ovlivňují její funkci v marketingové komunikaci |
znalost vlastností hudby, které ovlivňují její funkci v marketingové komunikaci |
znalost procesu zapojení hudby do marketingových komunikátů |
znalost procesu zapojení hudby do marketingových komunikátů |
znalost historie využití hudby v marketingové komunikaci |
znalost historie využití hudby v marketingové komunikaci |
znalost specifik využití hudby v různých oblastech marketingové komunikace |
znalost specifik využití hudby v různých oblastech marketingové komunikace |
znalost základních právních aspektů využití hudby v marketingové komunikaci |
znalost základních právních aspektů využití hudby v marketingové komunikaci |
Odborné dovednosti |
---|
vysvětlit roli hudby v marketingové komunikaci |
vysvětlit roli hudby v marketingové komunikaci |
analyzovat roli hudby v konkrétním komunikátu |
analyzovat roli hudby v konkrétním komunikátu |
navrhnout podobu hudby pro konkrétní komunikát |
navrhnout podobu hudby pro konkrétní komunikát |
analyzovat vztah hudby a ostatních složek marketingových komunikátů |
analyzovat vztah hudby a ostatních složek marketingových komunikátů |
vysvětlit hudební strategii vybraných značek |
vysvětlit hudební strategii vybraných značek |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Přednášení |
Demonstrace |
Demonstrace |
Odborné dovednosti |
---|
Analýza textu |
Analýza textu |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Esej |
Esej |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
GRAAKJ?R, Nicolai. Analyzing music in advertising: television commercials and consumer choice. London, 2018. ISBN 9781138616813.
-
Graakj?r, Nicolai, Jantzen, Christian. Music in Advertising. 2009. ISBN 978-87-7307-965-2.
-
KRTIČKA, Jan a MRKUS, Pavel, ed. Sound and environment: contemporary approaches to sonic ecology in art = Zvuk a prostředí: současné přístupy ke zvukové ekologii v umění. In Ústí nad Labem: Faculty of Art and Design at Jan Evangelista Purkyně University, 2020. ISBN 978-80-7561-268-7.
-
Lusensky, Jakob. Sounds Like Branding. 2011. ISBN 9781408151433.
-
MINSKY, Laurence a FAHEY, Colleen. Audio branding: using sound to build your brand. London: Kogan Page, 2017. ISBN 9780749478575.
-
NORTH, Adrian C. a HARGREAVES, David J. The social and applied psychology of music. Oxford: Oxford University Press, 2008. ISBN 9780198567424.
|