Vyučující
|
-
Káčerková Eliška, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Studenti pracují na základě dohody uzavřené mezi FMK a firmami, agenturami a organizacemi, které diplomovou praxi studentům umožňují.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 240 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokladem je znalost základních pojmů MK a schopnost jejich aplikace v praxi. |
Předpokladem je znalost základních pojmů MK a schopnost jejich aplikace v praxi. |
Výsledky učení |
---|
Student má teoretické znalosti oboru marketingových komunikací, je schopen sestavit marketingový plán, komunikační mix, chápe marketingové komunikace v širších souvislostech. Student je schopen své znalosti a dovednosti využít v praxi. |
Student má teoretické znalosti oboru marketingových komunikací, je schopen sestavit marketingový plán, komunikační mix, chápe marketingové komunikace v širších souvislostech. Student je schopen své znalosti a dovednosti využít v praxi. |
Student disponuje znalostí oboru marketingových komunikací. The student has knowledge of the field of marketing communications. |
Student disponuje znalostí oboru marketingových komunikací. The student has knowledge of the field of marketing communications. |
Student je schopen sestavit marketingový plán pro konkrétní výrobek či službu. |
Student je schopen sestavit marketingový plán pro konkrétní výrobek či službu. |
Student dokáže teoreticky definovat součásti komunikačního mixu. |
Student dokáže teoreticky definovat součásti komunikačního mixu. |
Student se orientuje v jednotlivých fázích projektového řízení. |
Student se orientuje v jednotlivých fázích projektového řízení. |
Student je schopen své znalosti z oboru marketingových komunikací využít v praxi. |
Student je schopen své znalosti z oboru marketingových komunikací využít v praxi. |
Odborné dovednosti |
---|
Student prokazuje znalost oboru marketingových komunikací při praktických úkolech v agentuře či firmě. |
Student prokazuje znalost oboru marketingových komunikací při praktických úkolech v agentuře či firmě. |
Student dokáže aplikovat své znalosti při tvorbě komunikační kampaně pro konkrétní výrobek či službu. |
Student dokáže aplikovat své znalosti při tvorbě komunikační kampaně pro konkrétní výrobek či službu. |
Student prokazuje svou praktickou orientaci v jednotlivých fázích projektového řízení. |
Student prokazuje svou praktickou orientaci v jednotlivých fázích projektového řízení. |
Student dokáže prakticky nastavit jednotlivé části komunikačního mixu v konkrétní komunikační kampani. |
Student dokáže prakticky nastavit jednotlivé části komunikačního mixu v konkrétní komunikační kampani. |
Student je schopen poskytnout relevantní zpětnou vazbu při hodnocení efektivity komunikační kampaně. |
Student je schopen poskytnout relevantní zpětnou vazbu při hodnocení efektivity komunikační kampaně. |
Vyučovací metody |
---|
Analýza prezentace |
Analýza prezentace |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
Recommended literature according to the focus of diploma practice..
-
CHOUINARD, Yvon. Let my people go surfing: the education of a reluctant businessman. New York: Penguin books, 2006. ISBN 978-0-14-310967-9.
-
KERZNER, Harold. Project management: best practises: achieving global excellence. Hoboken, N. J. 2010.
-
KOGON, Kory; BLAKEMORE, Suzette a WOOD, James. Project management for the unofficial project manager. Dallas, Texas: BenBella Books, 2015. ISBN 978-1-941631-10-2.
-
MIKKELSEN, Hans a RIIS, Jens Ove. Project management: a multi-perspective leadership framework. UK: Emerald Publishing, 2017. ISBN 9781787148291.
-
NIETO-RODRIGUEZ, Antonio. Harvard business review project management handbook: how to launch, lead, and sponsor successful projects. Harvard business review handbooks series. Boston, MA: Harvard Business Review Press, 2021. ISBN 978-1-64782-126-5.
|