|
Vyučující
|
-
Káčerková Eliška, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Diplomová stáž má formu šestitýdenní stáže v předem vybrané a schválené organizaci, společnosti nebo firmě. Účelem stáže je umožnit studentům v posledním roce magisterského studia absolvovat odbornou stáž na takovém pracovišti, která jim umožní získat hlubší vhled do zvolené problematiky. Během stáže student nejen vykonává odbornou, kvalifikovanou práci, kterou mu přidělí vedoucí pracoviště, ale také získává potřebné znalosti nezbytné pro svůj profesní růst.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 240 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpokladem je znalost základních pojmů MK a schopnost jejich aplikace v praxi. |
| Předpokladem je znalost základních pojmů MK a schopnost jejich aplikace v praxi. |
| Výsledky učení |
|---|
| Student má teoretické znalosti oboru marketingových komunikací, je schopen sestavit marketingový plán, komunikační mix, chápe marketingové komunikace v širších souvislostech. Student je schopen své znalosti a dovednosti využít v praxi. |
| Student má teoretické znalosti oboru marketingových komunikací, je schopen sestavit marketingový plán, komunikační mix, chápe marketingové komunikace v širších souvislostech. Student je schopen své znalosti a dovednosti využít v praxi. |
| Student disponuje znalostí oboru marketingových komunikací. The student has knowledge of the field of marketing communications. |
| Student disponuje znalostí oboru marketingových komunikací. The student has knowledge of the field of marketing communications. |
| Student je schopen sestavit marketingový plán pro konkrétní výrobek či službu. |
| Student je schopen sestavit marketingový plán pro konkrétní výrobek či službu. |
| Student dokáže teoreticky definovat součásti komunikačního mixu. |
| Student dokáže teoreticky definovat součásti komunikačního mixu. |
| Student se orientuje v jednotlivých fázích projektového řízení. |
| Student se orientuje v jednotlivých fázích projektového řízení. |
| Student je schopen své znalosti z oboru marketingových komunikací využít v praxi. |
| Student je schopen své znalosti z oboru marketingových komunikací využít v praxi. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Student prokazuje znalost oboru marketingových komunikací při praktických úkolech v agentuře či firmě. |
| Student prokazuje znalost oboru marketingových komunikací při praktických úkolech v agentuře či firmě. |
| Student dokáže aplikovat své znalosti při tvorbě komunikační kampaně pro konkrétní výrobek či službu. |
| Student dokáže aplikovat své znalosti při tvorbě komunikační kampaně pro konkrétní výrobek či službu. |
| Student prokazuje svou praktickou orientaci v jednotlivých fázích projektového řízení. |
| Student prokazuje svou praktickou orientaci v jednotlivých fázích projektového řízení. |
| Student dokáže prakticky nastavit jednotlivé části komunikačního mixu v konkrétní komunikační kampani. |
| Student dokáže prakticky nastavit jednotlivé části komunikačního mixu v konkrétní komunikační kampani. |
| Student je schopen poskytnout relevantní zpětnou vazbu při hodnocení efektivity komunikační kampaně. |
| Student je schopen poskytnout relevantní zpětnou vazbu při hodnocení efektivity komunikační kampaně. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Analýza prezentace |
| Analýza prezentace |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Recommended literature according to the focus of diploma practice..
-
CHOUINARD, Yvon. Let my people go surfing: the education of a reluctant businessman. New York: Penguin books, 2006. ISBN 978-0-14-310967-9.
-
KERZNER, Harold. Project management: best practises: achieving global excellence. Hoboken, N. J. 2010.
-
KOGON, Kory; BLAKEMORE, Suzette a WOOD, James. Project management for the unofficial project manager. Dallas, Texas: BenBella Books, 2015. ISBN 978-1-941631-10-2.
-
MIKKELSEN, Hans a RIIS, Jens Ove. Project management: a multi-perspective leadership framework. UK: Emerald Publishing, 2017. ISBN 9781787148291.
-
NIETO-RODRIGUEZ, Antonio. Harvard business review project management handbook: how to launch, lead, and sponsor successful projects. Harvard business review handbooks series. Boston, MA: Harvard Business Review Press, 2021. ISBN 978-1-64782-126-5.
|