Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
- definice integrované marketingové komunikace v současnosti; - integrovaná marketingová komunikace v digitálním světě; - prolínání on-line a off-line komunikačních aktivit; - moderní nástroje IMK; - uživatelská zkušenost napříč komunikačními aktivitami; - rozdílné pojetí IMK napříč cílovými skupinami; - moderní procesy v řízení integrované marketingové komunikace.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Týmová práce, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Příprava na zápočet
- 20 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 67 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
znalost problematiky sestavení marketingového plánu |
znalost problematiky sestavení marketingového plánu |
znalost tvorby komunikačního mixu |
znalost tvorby komunikačního mixu |
znalost vazeb mezi oblastmi marketingové komunikace |
znalost vazeb mezi oblastmi marketingové komunikace |
znalost společenské role marketingové komunikace |
znalost společenské role marketingové komunikace |
znalost mediální roviny marketingové komunikace |
znalost mediální roviny marketingové komunikace |
Odborné dovednosti |
---|
sestavit marketingový plán |
sestavit marketingový plán |
sestavit plán marketingové komunikace |
sestavit plán marketingové komunikace |
naplánovat komplementární marketingovou komunikaci |
naplánovat komplementární marketingovou komunikaci |
vytvořit plán komunikace s médii |
vytvořit plán komunikace s médii |
plánovat integrovanou marketingovou komunikaci v různých oblastech |
plánovat integrovanou marketingovou komunikaci v různých oblastech |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Týmová práce |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Týmová práce |
Hodnotící metody |
---|
Analýza prezentace studenta |
Analýza prezentace studenta |
Doporučená literatura
|
-
FUCHS, Christian. Social media: a critical introduction. Thousand Oaks, California: SAGE, 2014. ISBN 9781446296868.
-
Johnson, Michael. Branding: in five and a half steps. London: Thames & Hudson, 2016. ISBN 9780500518960.
-
KITCHEN, Philip J. Integrated marketing communications: a global brand-driven approach. Cham: Palgrave Macmillan, 2022. ISBN 978-3-030-76415-9.
-
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Boston: Pearson, 2016. ISBN 978-1-292-09262-1.
-
PARNELL, John A. Strategic management: theory and practice. 2014. ISBN 9781452234984.
-
SCOTT, David Meerman. The new rules of marketing & PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. Hoboken: Wiley. 2017.
|