Předmět: Integrated Marketing Communication in Practice

» Seznam fakult » FMK » KUMK
Název předmětu Integrated Marketing Communication in Practice
Kód předmětu KUMK/EIMCP
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Angličtina, Angličtina
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Huňová Kateřina
Obsah předmětu
- definice integrované marketingové komunikace v současnosti; - integrovaná marketingová komunikace v digitálním světě; - prolínání on-line a off-line komunikačních aktivit; - moderní nástroje IMK; - uživatelská zkušenost napříč komunikačními aktivitami; - rozdílné pojetí IMK napříč cílovými skupinami; - moderní procesy v řízení integrované marketingové komunikace.

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Týmová práce, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
  • Příprava na zápočet - 20 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 13 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 67 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Výsledky učení
znalost problematiky sestavení marketingového plánu
znalost problematiky sestavení marketingového plánu
znalost tvorby komunikačního mixu
znalost tvorby komunikačního mixu
znalost vazeb mezi oblastmi marketingové komunikace
znalost vazeb mezi oblastmi marketingové komunikace
znalost společenské role marketingové komunikace
znalost společenské role marketingové komunikace
znalost mediální roviny marketingové komunikace
znalost mediální roviny marketingové komunikace
Odborné dovednosti
sestavit marketingový plán
sestavit marketingový plán
sestavit plán marketingové komunikace
sestavit plán marketingové komunikace
naplánovat komplementární marketingovou komunikaci
naplánovat komplementární marketingovou komunikaci
vytvořit plán komunikace s médii
vytvořit plán komunikace s médii
plánovat integrovanou marketingovou komunikaci v různých oblastech
plánovat integrovanou marketingovou komunikaci v různých oblastech
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Přednášení
Přednášení
Práce studentů ve dvojicích
Práce studentů ve dvojicích
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Týmová práce
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Týmová práce
Hodnotící metody
Analýza prezentace studenta
Analýza prezentace studenta
Doporučená literatura
  • FUCHS, Christian. Social media: a critical introduction. Thousand Oaks, California: SAGE, 2014. ISBN 9781446296868.
  • Johnson, Michael. Branding: in five and a half steps. London: Thames & Hudson, 2016. ISBN 9780500518960.
  • KITCHEN, Philip J. Integrated marketing communications: a global brand-driven approach. Cham: Palgrave Macmillan, 2022. ISBN 978-3-030-76415-9.
  • KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Boston: Pearson, 2016. ISBN 978-1-292-09262-1.
  • PARNELL, John A. Strategic management: theory and practice. 2014. ISBN 9781452234984.
  • SCOTT, David Meerman. The new rules of marketing & PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. Hoboken: Wiley. 2017.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr