Předmět: Destination Marketing in Practice

» Seznam fakult » FMK » KUMK
Název předmětu Destination Marketing in Practice
Kód předmětu KUMK/EDMP
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Angličtina, Angličtina
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
Obsah předmětu
1.-2. Úvod do cestovního ruchu a jeho ekonomického významu, seznámení se základními pojmy a vztahem mezi managementem destinace a marketingem destinace. 3.-4. Tvorba produktů cestovního ruchu na základě strategického managementu a správy dat, důraz na strategii produktové/destinační marketingové komunikace a stanovení KPI destinačních kampaní. 5.-6. Příklady dobré praxe v oblasti turistických produktů a jejich marketingu z České republiky i ze zahraničí ? důraz na využití dat, marketingovou komunikační strategii, KPI a online i offline marketingové kanály, marketingový plán. 7.-8. Branding destinace ? jak se v cestovním ruchu vytvářejí úspěšné značky. 9.-10. Zadání seminárních prací a jejich vypracování: vytvoření plánu kampaně destinace včetně definice marketingového mixu: produkt, propagace, distribuce a cena + další související témata. 11.-13. Prezentace seminárních prací, zpětná vazba.

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Doporučená literatura
  • AKTAŞ, Gürhan a KOZAK, Metin. International case studies in tourism marketing. Routledge International Case Studies in Tourism. London: Routledge, 2022.
  • CLARE, I., MINNAERT, L. Tourism Management an Introduction.. SAGE Publications Ltd.,, 2018. ISBN 9781526423894.
  • FESENMAIER, Daniel R. a XIANG, Zheng. Design science in tourism: foundations of destination management. Tourism on the verge. Switzerland: Springer, 2017. ISBN 9783319427737.
  • GEORGE, Richard. Marketing tourism and hospitality: concepts and cases. Cham: Palgrave Macmillan, 2021. ISBN 9783030641108.
  • MORRISON, Alastair M. Marketing and managing tourism destinations. Second edition. London: Routledge, 2019. ISBN 978-1-138-89729-8.
  • ORIADE, A., ROBINSON, P. Rural tourism and enterprise: management, marketing and sustainability. Wallingford: CABI, 2017. ISBN 9781780647500.
  • RAY, Nilanjan; DAS Dilip Kumar a KUMAR, Raj. Tourism marketing: a strategic approach. Toronto: Apple Academic Press, 2017. ISBN 9781315341644.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr