Předmět: AI v marketingové komunikaci

» Seznam fakult » FMK » KUMK
Název předmětu AI v marketingové komunikaci
Kód předmětu KUMK/EAIMC
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Šula Tomáš, PhDr. PhD.
Obsah předmětu
1. Úvod do aplikace moderních technologií v marketingové komunikaci. 2. Zpracování a analýza dat v marketingové komunikaci. 3. Využití vizuálních prvků v marketingové komunikaci. 4. Personalizace obsahu pro zákazníky. 5. Využití chatbotů a virtuálních asistentů ke zlepšení komunikace s klienty. 6. Využití moderních technologií v reklamních kampaních. 7. Segmentace trhu s pomocí umělé inteligence. 8. Strojové učení vs. umělá inteligence v marketingové komunikaci. 9. Optimalizace kampaní pomocí predikce chování zákazníků. 10. Etické a právní otázky moderních technologií v marketingu. 11. Kreativní využití moderních technologií v marketingových kampaních. 12. Nové trendy v aplikaci moderních technologií v marketingové komunikaci. 13. Praktické příklady využití moderních technologií v marketingové komunikaci v reálném světě.

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Doporučená literatura
  • GRAY, K. Artificial Intelligence in Advertising. London: Kogan Page, 2018. ISBN 978-0749482335.
  • KUMAR, K. The A.I. Revolution in Advertising. New York: Routledge, 2018. ISBN 978-1138483102.
  • PRADEEP, A.K. AI for Marketing and Product Innovation: Powerful New Tools for Predicting Trends, Connecting with Customers, and Closing Sales. Hoboken: Wiley, 2019. ISBN 978-1119542685.
  • RUST, Roland T. a HUANG, Ming-Hui. The feeling economy: how artificial intelligence is creating the era of empathy. Cham: Palgrave Macmillan, 2021. ISBN 978-3-030-52976-5.
  • SHEARER, A. Artificial Intelligence for Advertising: Practical Applications. Hoboken: Wiley, 2020. ISBN 978-1119607452.
  • STERNE, J. Marketing Artificial Intelligence: Practical Applications for Marketing Professionals. Hoboken: Wiley, 2019. ISBN 978-1119484074.
  • ZERILLI, John; DANAHER, John; MACLAURIN, James; GAVAGHAN, Colin; KNOTT, Alistair et al. A citizen's guide to artificial intelligence. Cambridge, Massachusetts: The MIT Press, 2020. ISBN 9780262361323.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr