Předmět: Digitální reklamní systémy

» Seznam fakult » FMK » KUMK
Název předmětu Digitální reklamní systémy
Kód předmětu KUMK/DRSYS
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Šula Tomáš, PhDr. PhD.
Obsah předmětu
1.-2. Úvod do reklamních systémů. 3.-4. Terminologie, principy a strategie přístupů ke správě kampaní. 5.-6. Představení Google Ads. 7.-8. Představení Seznam Sklik. 9.-11. Příprava reklamní kampaně v systénu Google Ads. 12.-13. Příprava reklamní kampaně v systému Sklik.

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Demonstrace, Cvičení na počítači, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
  • Účast na výuce - 26 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 64 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpokladem pro absolvování předmětu je znalost problematiky z předmětu Digitální komunikace 1 a Digitální komunikace 2.
Předpokladem pro absolvování předmětu je znalost problematiky z předmětu Digitální komunikace 1 a Digitální komunikace 2.
Výsledky učení
znalost terminologie, principů a strategie přístupů ke správě kampaní
znalost terminologie, principů a strategie přístupů ke správě kampaní
znalost vlastností systému Google Ads
znalost vlastností systému Google Ads
znalost principů reklamní kampaně v systému Google Ads
znalost principů reklamní kampaně v systému Google Ads
znalost vlastností systému Seznam Sklik
znalost vlastností systému Seznam Sklik
znalost principů reklamní kampaně v systému Seznam Sklik
znalost principů reklamní kampaně v systému Seznam Sklik
Odborné dovednosti
vytvořit pokročilé a komplexní digitální kampaně v daných reklamních systémech
vytvořit pokročilé a komplexní digitální kampaně v daných reklamních systémech
interpretovat data z reklamních systémů
interpretovat data z reklamních systémů
hodnotit efektivitu kampaní
hodnotit efektivitu kampaní
stanovit kritéria měřitelnosti kampaní
stanovit kritéria měřitelnosti kampaní
vysvětlit vlastnosti a výhody jednotlivých systémů
vysvětlit vlastnosti a výhody jednotlivých systémů
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Přednášení
Přednášení
Demonstrace
Demonstrace
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Cvičení na počítači
Cvičení na počítači
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Hodnotící metody
Známkou
Známkou
Analýza seminární práce
Analýza seminární práce
Doporučená literatura
  • Florés, Laurent. How to measure digital marketing: metrics for assessing impact and designing success. Houndmills, Basingstoke, Hampshire, 2014. ISBN 9781137340689.
  • Golden, Matt. Social media marketing: unlock the secrets of Yout Tube, Facebook adverising, Linkedln, Pinterest, Twitter and Instagram. USA, 2019. ISBN 9781795683494.
  • CHAFFEY, Dave a ELLIS-CHADWICK, Fiona. Digital marketing. Eighth edition. Harlow: Pearson, 2022. ISBN 978-1-292-40096-9.
  • CHAFFEY, Dave a SMITH, P. R. Digital marketing excellence: planning, optimizing and integrating online marketing. Sixth edition. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2023. ISBN 978-0-367-44401-3.
  • MUELLER, Marie Elisabeth a RAJARAM, Devadas. Social media storytelling. London: Routledge, 2022.
  • RINDFLEISCH, Aric a MALTER, Alan J. Marketing in a digital world. Review of marketing research. Bingley: Emerald Publishing Limited, 2019. ISBN 9781787563391.
  • WARNER, Charles; LEDERER, William a MOROZ, Brian. Media selling: digital, television, audio, print and cross-platform. Fifth edition. Hoboken: Wiley Blackwell, 2020. ISBN 978-1-119-47739-6.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr