|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
1.-2. Úvod do reklamních systémů. 3.-4. Terminologie, principy a strategie přístupů ke správě kampaní. 5.-6. Představení Google Ads. 7.-8. Představení Seznam Sklik. 9.-11. Příprava reklamní kampaně v systénu Google Ads. 12.-13. Příprava reklamní kampaně v systému Sklik.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Demonstrace, Cvičení na počítači, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 64 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpokladem pro absolvování předmětu je znalost problematiky z předmětu Digitální komunikace 1 a Digitální komunikace 2. |
| Předpokladem pro absolvování předmětu je znalost problematiky z předmětu Digitální komunikace 1 a Digitální komunikace 2. |
| Výsledky učení |
|---|
| znalost terminologie, principů a strategie přístupů ke správě kampaní |
| znalost terminologie, principů a strategie přístupů ke správě kampaní |
| znalost vlastností systému Google Ads |
| znalost vlastností systému Google Ads |
| znalost principů reklamní kampaně v systému Google Ads |
| znalost principů reklamní kampaně v systému Google Ads |
| znalost vlastností systému Seznam Sklik |
| znalost vlastností systému Seznam Sklik |
| znalost principů reklamní kampaně v systému Seznam Sklik |
| znalost principů reklamní kampaně v systému Seznam Sklik |
| Odborné dovednosti |
|---|
| vytvořit pokročilé a komplexní digitální kampaně v daných reklamních systémech |
| vytvořit pokročilé a komplexní digitální kampaně v daných reklamních systémech |
| interpretovat data z reklamních systémů |
| interpretovat data z reklamních systémů |
| hodnotit efektivitu kampaní |
| hodnotit efektivitu kampaní |
| stanovit kritéria měřitelnosti kampaní |
| stanovit kritéria měřitelnosti kampaní |
| vysvětlit vlastnosti a výhody jednotlivých systémů |
| vysvětlit vlastnosti a výhody jednotlivých systémů |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Přednášení |
| Přednášení |
| Demonstrace |
| Demonstrace |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Cvičení na počítači |
| Cvičení na počítači |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Hodnotící metody |
|---|
| Známkou |
| Známkou |
| Analýza seminární práce |
| Analýza seminární práce |
|
Doporučená literatura
|
-
Florés, Laurent. How to measure digital marketing: metrics for assessing impact and designing success. Houndmills, Basingstoke, Hampshire, 2014. ISBN 9781137340689.
-
Golden, Matt. Social media marketing: unlock the secrets of Yout Tube, Facebook adverising, Linkedln, Pinterest, Twitter and Instagram. USA, 2019. ISBN 9781795683494.
-
CHAFFEY, Dave a ELLIS-CHADWICK, Fiona. Digital marketing. Eighth edition. Harlow: Pearson, 2022. ISBN 978-1-292-40096-9.
-
CHAFFEY, Dave a SMITH, P. R. Digital marketing excellence: planning, optimizing and integrating online marketing. Sixth edition. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2023. ISBN 978-0-367-44401-3.
-
MUELLER, Marie Elisabeth a RAJARAM, Devadas. Social media storytelling. London: Routledge, 2022.
-
RINDFLEISCH, Aric a MALTER, Alan J. Marketing in a digital world. Review of marketing research. Bingley: Emerald Publishing Limited, 2019. ISBN 9781787563391.
-
WARNER, Charles; LEDERER, William a MOROZ, Brian. Media selling: digital, television, audio, print and cross-platform. Fifth edition. Hoboken: Wiley Blackwell, 2020. ISBN 978-1-119-47739-6.
|