1.-2. Úvod do segmentu cestovního ruchu a jeho ekonomického významu, seznámení se základními pojmy a vztahu mezi destinačním managementem a destinačním marketingem. 3.-4. Tvorba produktů cestovního ruchu na základě strategického řízení a datového managementu, důraz na strategii marketingové komunikace produktu/destinace a nastavení KPI destinačních kampaní. 5.-6. Příklady dobré praxe produktů cestovního ruchu a jejich marketingu z České republiky a zahraničí - důraz na využití dat, strategie marketingové komunikace, KPI, a online i offline marketingových kanálů, marketingového plánu. 7.-8. Branding destinace - jak se tvoří úspěšné značky v cestovním ruchu. 9.-10. Zadání seminárních prací a jejich rozpracování: tvorba plánu destinační kampaně včetně definování marketingového mixu: produktu, propagace, distribuce i ceny + dalších návazných témat. 11.-13. Prezentace seminárních prací, zpětná vazba.
|
-
AKTAŞ, Gürhan a KOZAK, Metin. International case studies in tourism marketing. Routledge International Case Studies in Tourism. London: Routledge, 2022.
-
FESENMAIER, Daniel R. a XIANG, Zheng. Design science in tourism: foundations of destination management. Tourism on the verge. Switzerland: Springer, 2017. ISBN 9783319427737.
-
GEORGE, Richard. Marketing tourism and hospitality: concepts and cases. Cham: Palgrave Macmillan, 2021. ISBN 9783030641108.
-
JAKUBÍKOVÁ, D. Marketing v cestovním ruchu. 2. vyd.. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4209-0.
-
MORRISON, Alastair M. Marketing and managing tourism destinations. Second edition. London: Routledge, 2019. ISBN 978-1-138-89729-8.
-
PALATKOVÁ, Monika. Marketingový management destinací: strategický a taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informační systém destinace. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3749-2.
-
RAY, Nilanjan; DAS Dilip Kumar a KUMAR, Raj. Tourism marketing: a strategic approach. Toronto: Apple Academic Press, 2017. ISBN 9781315341644.
|