Předmět: Diplomová praxe

» Seznam fakult » FMK » KUMK
Název předmětu Diplomová praxe
Kód předmětu KUMK/DIPRX
Organizační forma výuky Odborná praxe
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 10
Vyučovací jazyk Čeština, Čeština, Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Káčerková Eliška, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
Předmět Diplomová praxe probíhá formou šestitýdenní praxe v předem zvolené a schválené organizaci, firmě, společnosti. Smyslem praxe je umožnit studentům posledního ročníku magisterského studia odborný pobyt na takovém typu pracoviště, které jim umožní hlubší pohled do zvolené problematiky. V průběhu praxe student nejen vykonává odborné, kvalifikované práce, jimiž jej pověří vedoucí pracoviště, ale získává také potřebné znalosti potřebné k jeho odbornému růstu.

Studijní aktivity a metody výuky
Praktické procvičování, Týmová práce
  • Příprava na zápočet - 250 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpokladem je znalost základních pojmů MK a schopnost jejich aplikace v praxi.
Předpokladem je znalost základních pojmů MK a schopnost jejich aplikace v praxi.
Výsledky učení
Student disponuje znalostí oboru marketingových komunikací. The student has knowledge of the field of marketing communications.
Student disponuje znalostí oboru marketingových komunikací. The student has knowledge of the field of marketing communications.
Student je schopen sestavit marketingový plán pro konkrétní výrobek či službu.
Student je schopen sestavit marketingový plán pro konkrétní výrobek či službu.
Student dokáže teoreticky definovat součásti komunikačního mixu.
Student dokáže teoreticky definovat součásti komunikačního mixu.
Student se orientuje v jednotlivých fázích projektového řízení.
Student se orientuje v jednotlivých fázích projektového řízení.
Student je schopen své znalosti z oboru marketingových komunikací využít v praxi.
Student je schopen své znalosti z oboru marketingových komunikací využít v praxi.
Odborné dovednosti
Student prokazuje znalost oboru marketingových komunikací při praktických úkolech v agentuře či firmě.
Student prokazuje znalost oboru marketingových komunikací při praktických úkolech v agentuře či firmě.
Student dokáže aplikovat své znalosti při tvorbě komunikační kampaně pro konkrétní výrobek či službu.
Student dokáže aplikovat své znalosti při tvorbě komunikační kampaně pro konkrétní výrobek či službu.
Student prokazuje svou praktickou orientaci v jednotlivých fázích projektového řízení.
Student prokazuje svou praktickou orientaci v jednotlivých fázích projektového řízení.
Student dokáže prakticky nastavit jednotlivé části komunikačního mixu v konkrétní komunikační kampani.
Student dokáže prakticky nastavit jednotlivé části komunikačního mixu v konkrétní komunikační kampani.
Student je schopen poskytnout relevantní zpětnou vazbu při hodnocení efektivity komunikační kampaně.
Student je schopen poskytnout relevantní zpětnou vazbu při hodnocení efektivity komunikační kampaně.
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Týmová práce
Týmová práce
Odborné dovednosti
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Zpracování prezentace
Zpracování prezentace
Doporučená literatura
  • Doporučená literatura dle zaměření diplomové praxe..
  • Vnitřní normy firem, ve kterých studenti praxi absolvují.
  • Vytvor?eni? pr?i?ruc?ky uz?ivatele MS Project pro projektove? r?i?zeni? [online]. 2015.
  • CARNEY, B.M., GETZ, I. Svoboda v práci: jak nechat zaměstnance dělat, co chtějí, a tím zvýšit produktivitu, zisk a růst.. Praha: PeopleComm, 2013. ISBN 978-80-904890-7-3.
  • Křivánek, Mirko. Dynamické vedení a řízení projektů: systémovým myšlením k úspěšným projektům. Praha : Grada, 2019. ISBN 9788027104086.
  • MIKKELSEN, Hans a RIIS, Jens Ove. Project management: a multi-perspective leadership framework. UK: Emerald Publishing, 2017. ISBN 9781787148291.
  • NIETO-RODRIGUEZ, Antonio. Harvard business review project management handbook: how to launch, lead, and sponsor successful projects. Harvard business review handbooks series. Boston, MA: Harvard Business Review Press, 2021. ISBN 978-1-64782-126-5.
  • PETRŮ, N., KUPEC, V. Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: (prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody). Praha. 2021.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr