Vyučující
|
-
Káčerková Eliška, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Předmět Diplomová praxe probíhá formou šestitýdenní praxe v předem zvolené a schválené organizaci, firmě, společnosti. Smyslem praxe je umožnit studentům posledního ročníku magisterského studia odborný pobyt na takovém typu pracoviště, které jim umožní hlubší pohled do zvolené problematiky. V průběhu praxe student nejen vykonává odborné, kvalifikované práce, jimiž jej pověří vedoucí pracoviště, ale získává také potřebné znalosti potřebné k jeho odbornému růstu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Praktické procvičování, Týmová práce
- Příprava na zápočet
- 250 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokladem je znalost základních pojmů MK a schopnost jejich aplikace v praxi. |
Předpokladem je znalost základních pojmů MK a schopnost jejich aplikace v praxi. |
Výsledky učení |
---|
Student disponuje znalostí oboru marketingových komunikací. The student has knowledge of the field of marketing communications. |
Student disponuje znalostí oboru marketingových komunikací. The student has knowledge of the field of marketing communications. |
Student je schopen sestavit marketingový plán pro konkrétní výrobek či službu. |
Student je schopen sestavit marketingový plán pro konkrétní výrobek či službu. |
Student dokáže teoreticky definovat součásti komunikačního mixu. |
Student dokáže teoreticky definovat součásti komunikačního mixu. |
Student se orientuje v jednotlivých fázích projektového řízení. |
Student se orientuje v jednotlivých fázích projektového řízení. |
Student je schopen své znalosti z oboru marketingových komunikací využít v praxi. |
Student je schopen své znalosti z oboru marketingových komunikací využít v praxi. |
Odborné dovednosti |
---|
Student prokazuje znalost oboru marketingových komunikací při praktických úkolech v agentuře či firmě. |
Student prokazuje znalost oboru marketingových komunikací při praktických úkolech v agentuře či firmě. |
Student dokáže aplikovat své znalosti při tvorbě komunikační kampaně pro konkrétní výrobek či službu. |
Student dokáže aplikovat své znalosti při tvorbě komunikační kampaně pro konkrétní výrobek či službu. |
Student prokazuje svou praktickou orientaci v jednotlivých fázích projektového řízení. |
Student prokazuje svou praktickou orientaci v jednotlivých fázích projektového řízení. |
Student dokáže prakticky nastavit jednotlivé části komunikačního mixu v konkrétní komunikační kampani. |
Student dokáže prakticky nastavit jednotlivé části komunikačního mixu v konkrétní komunikační kampani. |
Student je schopen poskytnout relevantní zpětnou vazbu při hodnocení efektivity komunikační kampaně. |
Student je schopen poskytnout relevantní zpětnou vazbu při hodnocení efektivity komunikační kampaně. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Týmová práce |
Týmová práce |
Odborné dovednosti |
---|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Zpracování prezentace |
Zpracování prezentace |
Doporučená literatura
|
-
Doporučená literatura dle zaměření diplomové praxe..
-
Vnitřní normy firem, ve kterých studenti praxi absolvují.
-
Vytvor?eni? pr?i?ruc?ky uz?ivatele MS Project pro projektove? r?i?zeni? [online]. 2015.
-
CARNEY, B.M., GETZ, I. Svoboda v práci: jak nechat zaměstnance dělat, co chtějí, a tím zvýšit produktivitu, zisk a růst.. Praha: PeopleComm, 2013. ISBN 978-80-904890-7-3.
-
Křivánek, Mirko. Dynamické vedení a řízení projektů: systémovým myšlením k úspěšným projektům. Praha : Grada, 2019. ISBN 9788027104086.
-
MIKKELSEN, Hans a RIIS, Jens Ove. Project management: a multi-perspective leadership framework. UK: Emerald Publishing, 2017. ISBN 9781787148291.
-
NIETO-RODRIGUEZ, Antonio. Harvard business review project management handbook: how to launch, lead, and sponsor successful projects. Harvard business review handbooks series. Boston, MA: Harvard Business Review Press, 2021. ISBN 978-1-64782-126-5.
-
PETRŮ, N., KUPEC, V. Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: (prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody). Praha. 2021.
|