Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. Historie digitální komunikace. 2. Základní pojmy digitální komunikace. 3. Digitální komunikace z pohledu marketingového mixu. 4. Webová prezentace. 5. Technologie. 6. Srovnání internetu s ostatními masmédii. 7. Reklamní PPC systémy. 8. Displayová reklama. 9. Optimalizace webových prezentací. 10. SEO, mailingy, zbožové vyhledávače. 11. Měření úspěšnosti komunikace. 12. Vyhodnocování kampaní, stanovování KPI´s. 13. Integrace digitálních nástrojů do celkové marketingové komunikace subjektu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Cvičení na počítači, Praktické procvičování
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 32 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 42 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Odborné dovednosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
nástroje digitální komunikace |
nástroje digitální komunikace |
role webových stránek v marketingové komunikaci |
role webových stránek v marketingové komunikaci |
obsahové zpracování webové prezentace |
obsahové zpracování webové prezentace |
technické zpracování webové prezentace |
technické zpracování webové prezentace |
webová analytika |
webová analytika |
Odborné dovednosti |
---|
pojmenovat základní nástroje digitální komunikace |
pojmenovat základní nástroje digitální komunikace |
orientovat se v odborné terminologii |
orientovat se v odborné terminologii |
identifikovat základní prvky při tvorbě webové prezentace |
identifikovat základní prvky při tvorbě webové prezentace |
stanovit cíle webových prezentací |
stanovit cíle webových prezentací |
definovat webovou prezentaci v systému marketingové komunikace |
definovat webovou prezentaci v systému marketingové komunikace |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Odborné dovednosti |
---|
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Ústní zkouška |
Ústní zkouška |
Doporučená literatura
|
-
55 tipů a návodů pro úspěšný e-shop. [Praha]: Dognet, 2022. ISBN 978-80-89969-21-0.
-
Cooper, Mate; Gee, Kim. Vytvoř si (ku:l) web. Brno : Computer Press, 2015. ISBN 978-802-5145-869.
-
ČAJKOVÁ, Hanka. Tvorba vydělávajícího webu: krok za krokem. Bratislava: Dognet, 2021. ISBN 978-80-89969-15-9.
-
Golden, Matt. Social media marketing: unlock the secrets of Yout Tube, Facebook adverising, Linkedln, Pinterest, Twitter and Instagram. USA, 2019. ISBN 9781795683494.
-
Janouch, Viktor. Internetový marketing. Praha. 2020.
-
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva. Jihlava, 2014. ISBN 978-80-87923-01-6.
-
VÁZQUEZ-HERRERO, Jorge; NEGREIRA-REY, María-Cruz a LÓPEZ-GARCÍA, Xosé. El Profesional de la Informació.
|