Předmět: Digitální komunikace

» Seznam fakult » FMK » KUMK
Název předmětu Digitální komunikace
Kód předmětu KUMK/DIGKO
Organizační forma výuky Přednáška + Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Čeština, Čeština, Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Šula Tomáš, PhDr. PhD.
Obsah předmětu
1. Historie digitální komunikace. 2. Základní pojmy digitální komunikace. 3. Digitální komunikace z pohledu marketingového mixu. 4. Webová prezentace. 5. Technologie. 6. Srovnání internetu s ostatními masmédii. 7. Reklamní PPC systémy. 8. Displayová reklama. 9. Optimalizace webových prezentací. 10. SEO, mailingy, zbožové vyhledávače. 11. Měření úspěšnosti komunikace. 12. Vyhodnocování kampaní, stanovování KPI´s. 13. Integrace digitálních nástrojů do celkové marketingové komunikace subjektu.

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Cvičení na počítači, Praktické procvičování
  • Účast na výuce - 26 hodin za semestr
  • Příprava na zkoušku - 32 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 42 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny
Předpoklady nejsou stanoveny
Odborné dovednosti
Předpoklady nejsou stanoveny
Předpoklady nejsou stanoveny
Výsledky učení
Odborné znalosti
nástroje digitální komunikace
nástroje digitální komunikace
role webových stránek v marketingové komunikaci
role webových stránek v marketingové komunikaci
obsahové zpracování webové prezentace
obsahové zpracování webové prezentace
technické zpracování webové prezentace
technické zpracování webové prezentace
webová analytika
webová analytika
Odborné dovednosti
pojmenovat základní nástroje digitální komunikace
pojmenovat základní nástroje digitální komunikace
orientovat se v odborné terminologii
orientovat se v odborné terminologii
identifikovat základní prvky při tvorbě webové prezentace
identifikovat základní prvky při tvorbě webové prezentace
stanovit cíle webových prezentací
stanovit cíle webových prezentací
definovat webovou prezentaci v systému marketingové komunikace
definovat webovou prezentaci v systému marketingové komunikace
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Cvičení na počítači
Cvičení na počítači
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Odborné dovednosti
Cvičení na počítači
Cvičení na počítači
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Písemná zkouška
Písemná zkouška
Ústní zkouška
Ústní zkouška
Doporučená literatura
  • 55 tipů a návodů pro úspěšný e-shop. [Praha]: Dognet, 2022. ISBN 978-80-89969-21-0.
  • Cooper, Mate; Gee, Kim. Vytvoř si (ku:l) web. Brno : Computer Press, 2015. ISBN 978-802-5145-869.
  • ČAJKOVÁ, Hanka. Tvorba vydělávajícího webu: krok za krokem. Bratislava: Dognet, 2021. ISBN 978-80-89969-15-9.
  • Golden, Matt. Social media marketing: unlock the secrets of Yout Tube, Facebook adverising, Linkedln, Pinterest, Twitter and Instagram. USA, 2019. ISBN 9781795683494.
  • Janouch, Viktor. Internetový marketing. Praha. 2020.
  • ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva. Jihlava, 2014. ISBN 978-80-87923-01-6.
  • VÁZQUEZ-HERRERO, Jorge; NEGREIRA-REY, María-Cruz a LÓPEZ-GARCÍA, Xosé. El Profesional de la Informació.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr