|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Předmět je dělen na 4 základní tématické bloky: 1. Strategický plán a jeho význam, práce accounta-brief 2. Kreativita 3. Produkce - reklamní, tisková 4. Efektivita na straně agentury a na straně klienta + vyhodnocení zadaných úkolů a prezentace studentů v týmech
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Praktické procvičování, Týmová práce, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Semestrální práce
- 50 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 20 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 20 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Výsledky učení |
|---|
| znalost typů reklamních agentur |
| znalost typů reklamních agentur |
| znalost struktury reklamní agentury |
| znalost struktury reklamní agentury |
| znalost pracovních pozic v reklamní agentuře a jejich kompetencí |
| znalost pracovních pozic v reklamní agentuře a jejich kompetencí |
| znalost způsobu komunikace v reklamní agentuře |
| znalost způsobu komunikace v reklamní agentuře |
| znalost způsobu komunikace mezi agenturou a klientem |
| znalost způsobu komunikace mezi agenturou a klientem |
| Odborné dovednosti |
|---|
| vytvořit klientský brief |
| vytvořit klientský brief |
| vytvořit agenturní brief |
| vytvořit agenturní brief |
| vytvořit časový plán zpracování kampaně agenturou |
| vytvořit časový plán zpracování kampaně agenturou |
| vytvořit rozpočet reklamní kampaně z pozice agentury |
| vytvořit rozpočet reklamní kampaně z pozice agentury |
| nastavit způsob evaluace vytvářených kampaní |
| nastavit způsob evaluace vytvářených kampaní |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Cvičení na počítači |
| Cvičení na počítači |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Demonstrace |
| Demonstrace |
| Přednášení |
| Přednášení |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza seminární práce |
| Analýza výkonů studenta |
| Zpracování prezentace |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza seminární práce |
| Zpracování prezentace |
|
Doporučená literatura
|
-
CARNEY, B.M., GETZ, I. Svoboda v práci: jak nechat zaměstnance dělat, co chtějí, a tím zvýšit produktivitu, zisk a růst.. Praha: PeopleComm, 2013. ISBN 978-80-904890-7-3.
-
Hameroff, E. The Advertising Agency Business: The Complete Manual for Management & Operation. McGraw-Hill, 1998. ISBN 978-0844231693.
-
Horňák, Pavel. Reklama: teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Zlín : VeRBuM, 2018.
-
Ibach, H. How To Write An Inspired Creative Brief. iUniverse.com, 2009. ISBN 9781440158278.
-
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
-
Křivánek, Mirko. Dynamické vedení a řízení projektů: systémovým myšlením k úspěšným projektům. Praha : Grada, 2019. ISBN 9788027104086.
-
Young, Miles. Ogilvy v reklamě v digitálním věku. Praha: Svojtka & Vašut, 2018. ISBN 9788025621592.
|