Vyučující
|
-
Káčerková Eliška, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Marketing, marketingová komunikace, monitoring, best practice
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Individuální práce studentů
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokladem úspěšného zvládnutí předmětu je základní orientace a praxe v oblasti marketingových komunikací a znalost základních pojmů. |
Předpokladem úspěšného zvládnutí předmětu je základní orientace a praxe v oblasti marketingových komunikací a znalost základních pojmů. |
Výsledky učení |
---|
Student získá aktuální informace z praxe, bude mít možnost přiklonit se k různým názorům na danou problematiku a zvýšit tak své kompetence v oblasti marketingových komunikací. |
Student získá aktuální informace z praxe, bude mít možnost přiklonit se k různým názorům na danou problematiku a zvýšit tak své kompetence v oblasti marketingových komunikací. |
Vyjmenovat postupy aplikované v praxi na sociálních sítích |
Vyjmenovat postupy aplikované v praxi na sociálních sítích |
Vyjmenovat specifika praxe na sociálních sítích pro dané odvětví |
Vyjmenovat specifika praxe na sociálních sítích pro dané odvětví |
Vysvětlit principy aplikované experty na různá sociální média |
Vysvětlit principy aplikované experty na různá sociální média |
Porozumět rozdílům práce experta na sociální média zaměstnaného firmou vs. externisty |
Porozumět rozdílům práce experta na sociální média zaměstnaného firmou vs. externisty |
Odborné dovednosti |
---|
Aplikovat poznatky z představené praxe expertů do vlastní tvorby |
Aplikovat poznatky z představené praxe expertů do vlastní tvorby |
Identifikovat vhodnost aplikace daných postupů na sociálních sítích na konkrétní řešený problém |
Identifikovat vhodnost aplikace daných postupů na sociálních sítích na konkrétní řešený problém |
Identifikovat vhodnost aplikace daných postupů reflektující specifika konkrétních sociálních médií |
Identifikovat vhodnost aplikace daných postupů reflektující specifika konkrétních sociálních médií |
Aplikovat vhodné postupy reflektující požadavky daného odvětví a cílové skupiny |
Aplikovat vhodné postupy reflektující požadavky daného odvětví a cílové skupiny |
Ohodnotit benefity využití interního pracovníka vs. externisty |
Ohodnotit benefity využití interního pracovníka vs. externisty |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Individuální práce studentů |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Přednášení |
Přednášení |
Individuální práce studentů |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Hodnotící metody |
---|
Analýza prezentace studenta |
Analýza prezentace studenta |
Doporučená literatura
|
-
ANHOLT, Simon. Another one bites the grass : making sense of international advertising. 200. ISBN 0471354880.
-
COPLEY, Paul. Marketing communications management : analysis, planning, implementation. 2014. ISBN 978-0-85702-786-3.
-
WARNER, Bernhard. #Fail: The 50 Greatest Social Media Screw-Ups And How To Avoid Being The Next One. Lulu.com, 2012. ISBN 978-1471615238.
|