Předmět: Blok expertů - sociální média

» Seznam fakult » FMK » KUMK
Název předmětu Blok expertů - sociální média
Kód předmětu KUMK/BLEX1
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu nespecifikována
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Káčerková Eliška, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
Marketing, marketingová komunikace, monitoring, best practice

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Individuální práce studentů
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpokladem úspěšného zvládnutí předmětu je základní orientace a praxe v oblasti marketingových komunikací a znalost základních pojmů.
Předpokladem úspěšného zvládnutí předmětu je základní orientace a praxe v oblasti marketingových komunikací a znalost základních pojmů.
Výsledky učení
Student získá aktuální informace z praxe, bude mít možnost přiklonit se k různým názorům na danou problematiku a zvýšit tak své kompetence v oblasti marketingových komunikací.
Student získá aktuální informace z praxe, bude mít možnost přiklonit se k různým názorům na danou problematiku a zvýšit tak své kompetence v oblasti marketingových komunikací.
Vyjmenovat postupy aplikované v praxi na sociálních sítích
Vyjmenovat postupy aplikované v praxi na sociálních sítích
Vyjmenovat specifika praxe na sociálních sítích pro dané odvětví
Vyjmenovat specifika praxe na sociálních sítích pro dané odvětví
Vysvětlit principy aplikované experty na různá sociální média
Vysvětlit principy aplikované experty na různá sociální média
Porozumět rozdílům práce experta na sociální média zaměstnaného firmou vs. externisty
Porozumět rozdílům práce experta na sociální média zaměstnaného firmou vs. externisty
Odborné dovednosti
Aplikovat poznatky z představené praxe expertů do vlastní tvorby
Aplikovat poznatky z představené praxe expertů do vlastní tvorby
Identifikovat vhodnost aplikace daných postupů na sociálních sítích na konkrétní řešený problém
Identifikovat vhodnost aplikace daných postupů na sociálních sítích na konkrétní řešený problém
Identifikovat vhodnost aplikace daných postupů reflektující specifika konkrétních sociálních médií
Identifikovat vhodnost aplikace daných postupů reflektující specifika konkrétních sociálních médií
Aplikovat vhodné postupy reflektující požadavky daného odvětví a cílové skupiny
Aplikovat vhodné postupy reflektující požadavky daného odvětví a cílové skupiny
Ohodnotit benefity využití interního pracovníka vs. externisty
Ohodnotit benefity využití interního pracovníka vs. externisty
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Individuální práce studentů
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Přednášení
Přednášení
Individuální práce studentů
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Hodnotící metody
Analýza prezentace studenta
Analýza prezentace studenta
Doporučená literatura
  • ANHOLT, Simon. Another one bites the grass : making sense of international advertising. 200. ISBN 0471354880.
  • COPLEY, Paul. Marketing communications management : analysis, planning, implementation. 2014. ISBN 978-0-85702-786-3.
  • WARNER, Bernhard. #Fail: The 50 Greatest Social Media Screw-Ups And How To Avoid Being The Next One. Lulu.com, 2012. ISBN 978-1471615238.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr