|
Vyučující
|
-
Káčerková Eliška, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Marketing, marketingová komunikace, monitoring, best practice
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Individuální práce studentů
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 10 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 14 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpokladem úspěšného zvládnutí předmětu je základní orientace a praxe v oblasti marketingových komunikací a znalost základních pojmů. |
| Předpokladem úspěšného zvládnutí předmětu je základní orientace a praxe v oblasti marketingových komunikací a znalost základních pojmů. |
| Výsledky učení |
|---|
| Student získá aktuální informace z praxe, bude mít možnost přiklonit se k různým názorům na danou problematiku a zvýšit tak své kompetence v oblasti marketingových komunikací. |
| Student získá aktuální informace z praxe, bude mít možnost přiklonit se k různým názorům na danou problematiku a zvýšit tak své kompetence v oblasti marketingových komunikací. |
| Vyjmenovat postupy aplikované v praxi na sociálních sítích |
| Vyjmenovat postupy aplikované v praxi na sociálních sítích |
| Vyjmenovat specifika praxe na sociálních sítích pro dané odvětví |
| Vyjmenovat specifika praxe na sociálních sítích pro dané odvětví |
| Vysvětlit principy aplikované experty na různá sociální média |
| Vysvětlit principy aplikované experty na různá sociální média |
| Porozumět rozdílům práce experta na sociální média zaměstnaného firmou vs. externisty |
| Porozumět rozdílům práce experta na sociální média zaměstnaného firmou vs. externisty |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Aplikovat poznatky z představené praxe expertů do vlastní tvorby |
| Aplikovat poznatky z představené praxe expertů do vlastní tvorby |
| Identifikovat vhodnost aplikace daných postupů na sociálních sítích na konkrétní řešený problém |
| Identifikovat vhodnost aplikace daných postupů na sociálních sítích na konkrétní řešený problém |
| Identifikovat vhodnost aplikace daných postupů reflektující specifika konkrétních sociálních médií |
| Identifikovat vhodnost aplikace daných postupů reflektující specifika konkrétních sociálních médií |
| Aplikovat vhodné postupy reflektující požadavky daného odvětví a cílové skupiny |
| Aplikovat vhodné postupy reflektující požadavky daného odvětví a cílové skupiny |
| Ohodnotit benefity využití interního pracovníka vs. externisty |
| Ohodnotit benefity využití interního pracovníka vs. externisty |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Individuální práce studentů |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Přednášení |
| Přednášení |
| Individuální práce studentů |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza prezentace studenta |
| Analýza prezentace studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
ANHOLT, Simon. Another one bites the grass : making sense of international advertising. 200. ISBN 0471354880.
-
COPLEY, Paul. Marketing communications management : analysis, planning, implementation. 2014. ISBN 978-0-85702-786-3.
-
WARNER, Bernhard. #Fail: The 50 Greatest Social Media Screw-Ups And How To Avoid Being The Next One. Lulu.com, 2012. ISBN 978-1471615238.
|