|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Nástroje marketingové komunikace Mediatypy Zpracování komunikačního sdělení do jednotlivých mediatypů Výhody a nevýhody mediatyp Strategické plánování komunikace
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Grafické a výtvarné činnosti, Cvičení na počítači, Praktické procvičování, Týmová práce, Analýza prezentace, E-learning
- Domácí příprava na výuku
- 26 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| definovat základní mediatypy v prostředí marketingové komunikace |
| definovat základní mediatypy v prostředí marketingové komunikace |
| vysvětit rozdíly v použití různých typů reklamy v kontextu užitého média |
| vysvětit rozdíly v použití různých typů reklamy v kontextu užitého média |
| vyjmenovat omezení reklamních sdělení dle typu nosiče |
| vyjmenovat omezení reklamních sdělení dle typu nosiče |
| definovat využitelnost reklamy a její typů dle oboru studenta |
| definovat využitelnost reklamy a její typů dle oboru studenta |
| popsat tvorbu reklamních sdělení dle vlastností a nároků dle umístění |
| popsat tvorbu reklamních sdělení dle vlastností a nároků dle umístění |
| Odborné dovednosti |
|---|
| identifikovat prvky marketingové komunikace při rozvoji osobní komunikace |
| identifikovat prvky marketingové komunikace při rozvoji osobní komunikace |
| stanovit vhodné komunikační nástroje dle předmětu komunikace |
| stanovit vhodné komunikační nástroje dle předmětu komunikace |
| identifikovat výhody a nevýhody jednotlivých mediatypů |
| identifikovat výhody a nevýhody jednotlivých mediatypů |
| analyzovat cíle komunikace |
| analyzovat cíle komunikace |
| vybrat vhodné nástroje pro komunikace profesně orientovaných sdělení |
| vybrat vhodné nástroje pro komunikace profesně orientovaných sdělení |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Cvičení na počítači |
| Cvičení na počítači |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Analýza prezentace |
| Analýza prezentace |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| E-learning |
| E-learning |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza seminární práce |
| Analýza seminární práce |
| Příprava a přednes prezentace |
| Příprava a přednes prezentace |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Úspěšná prezentace: získejte si své publikum krok za krokem.
-
GILLIN, Paul a Eric SCHWARTZMAN. Social marketing to the business customer: listen to your B2B market, generate major account leads, and build client relationships. Hoboken: John Wiley & Sons, 2011, 2011. ISBN 978-0-470-63933-7.
-
Šašek, Miloslav. Řízení vztahů se zákazníky : (jak uspět na trzích B2B). Vyd. 1. Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2010. ISBN 978-80-7408-025-8.
|