| Název předmětu | Dějiny fotografie 6 |
|---|---|
| Kód předmětu | KKTS/MD6DF |
| Organizační forma výuky | Přednáška + Seminář |
| Úroveň předmětu | Bakalářský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Letní |
| Počet ECTS kreditů | 2 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
Obsahem předmětu DRF6 je obeznámení se současnými tendencemi fotografie (inscenovaná fotografie, současná kontextuální a multimediální fotografie, inscenovaný dokument atd.) a postmodernismem v kontextu světového i českého prostředí. POZNÁMKA: Pedagog si vymezuje právo obsah předmětu průběžně upravovat vzhledem k aktuálním požadavkům studentů ARF.
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
Přednášení, Projekce (statická, dynamická)
|
| Předpoklady |
| Odborné znalosti |
| Předpokladem je základní orientace v terminologii teorie, dějin a technologie fotografie. |
| Předpokladem je základní orientace v terminologii teorie, dějin a technologie fotografie. |
| Výsledky učení |
| Student je schopen orientovat se v dějinách fotografie uvedeného období s přesahy do dějin umění a současné neumělecké vizuality. Osvojení si terminologie a pochopení vývojových vztahů. Rozumění vizuálnímu jazyku a možnostem vyjádření pomocí fotografického média. |
| Student je schopen orientovat se v dějinách fotografie uvedeného období s přesahy do dějin umění a současné neumělecké vizuality. Osvojení si terminologie a pochopení vývojových vztahů. Rozumění vizuálnímu jazyku a možnostem vyjádření pomocí fotografického média. |
| Vyučovací metody |
| Projekce (statická, dynamická) |
| Projekce (statická, dynamická) |
| Přednášení |
| Přednášení |
| Hodnotící metody |
| Didaktický test |
| Didaktický test |
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|