Vyučující
|
-
Stanická Silvie, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Studijní literatura doporučená studentům se bude měnit podle navštívených míst, objektů či dle témat exkurze.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Projekce (statická, dynamická), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Příprava na zápočet
- 10 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 13 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokládá se základní znalost z předmětů dějepis, filozofie, dále všeobecný přehled v tématech dějin umění a dějin architektury. |
Předpokládá se základní znalost z předmětů dějepis, filozofie, dále všeobecný přehled v tématech dějin umění a dějin architektury. |
Výsledky učení |
---|
Student se orientuje v dějinách umění daného období, získá historicko-teoretické poznatky. |
Student se orientuje v dějinách umění daného období, získá historicko-teoretické poznatky. |
Student pochopí výklad vztahující se k problematice dané exkurze |
Student pochopí výklad vztahující se k problematice dané exkurze |
The student will understand the interpretation related to the topic of the excursion |
The student will understand the interpretation related to the topic of the excursion |
Definování základních archetypů ve vizuální komunikaci |
Definování základních archetypů ve vizuální komunikaci |
Definovat kulturní památky v kontextu jejich dobové vizuálně komunikační a rituální úlohy |
Definovat kulturní památky v kontextu jejich dobové vizuálně komunikační a rituální úlohy |
Vysvětlit hlavní architektonické styly a slohy v daném období |
Vysvětlit hlavní architektonické styly a slohy v daném období |
Odborné dovednosti |
---|
Student interpretuje dovednosti vztahující se k dané problematice exkurze |
Student interpretuje dovednosti vztahující se k dané problematice exkurze |
The student interprets skills related to the subject matter of the excursion |
The student interprets skills related to the subject matter of the excursion |
Aplikace a přemýšlení o vztazích prostorových prvků |
Aplikace a přemýšlení o vztazích prostorových prvků |
Poznávání světa prostřednictvím umělecké komunikace |
Poznávání světa prostřednictvím umělecké komunikace |
Dovednost kritického myšlení ve vztahu k oboru |
Dovednost kritického myšlení ve vztahu k oboru |
Jmenovat kulturní památky v kontextu jejich dobové vizuálně komunikační a rituální úlohy |
Jmenovat kulturní památky v kontextu jejich dobové vizuálně komunikační a rituální úlohy |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Projekce (statická, dynamická) |
Projekce (statická, dynamická) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Přednášení |
Přednášení |
Exkurze |
Exkurze |
Odborné dovednosti |
---|
Exkurze |
Exkurze |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Analýza uměleckého díla |
Analýza uměleckého díla |
Doporučená literatura
|
|