|
Vyučující
|
-
Stanická Silvie, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Studijní literatura doporučená studentům se bude měnit podle navštívených míst, objektů či dle témat exkurze.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Projekce (statická, dynamická), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Příprava na zápočet
- 30 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 37 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 8 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpokládá se základní znalost z předmětů dějepis, filozofie, dále všeobecný přehled v tématech dějin umění a dějin architektury. |
| Předpokládá se základní znalost z předmětů dějepis, filozofie, dále všeobecný přehled v tématech dějin umění a dějin architektury. |
| Výsledky učení |
|---|
| Student se orientuje v dějinách umění daného období, získá historicko-teoretické poznatky. |
| Student se orientuje v dějinách umění daného období, získá historicko-teoretické poznatky. |
| Student pochopí výklad vztahující se k problematice dané exkurze |
| Student pochopí výklad vztahující se k problematice dané exkurze |
| Definování základních archetypů ve vizuální komunikaci |
| Definování základních archetypů ve vizuální komunikaci |
| Definovat kulturní památky v kontextu jejich dobové vizuálně komunikační a rituální úlohy |
| Definovat kulturní památky v kontextu jejich dobové vizuálně komunikační a rituální úlohy |
| Vysvětlit hlavní architektonické styly a slohy v daném období |
| Vysvětlit hlavní architektonické styly a slohy v daném období |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Student interpretuje dovednosti vztahující se k dané problematice exkurze |
| Student interpretuje dovednosti vztahující se k dané problematice exkurze |
| Aplikace a přemýšlení o vztazích prostorových prvků |
| Aplikace a přemýšlení o vztazích prostorových prvků |
| Poznávání světa prostřednictvím umělecké komunikace |
| Poznávání světa prostřednictvím umělecké komunikace |
| Dovednost kritického myšlení ve vztahu k oboru |
| Dovednost kritického myšlení ve vztahu k oboru |
| Jmenovat kulturní památky v kontextu jejich dobové vizuálně komunikační a rituální úlohy |
| Jmenovat kulturní památky v kontextu jejich dobové vizuálně komunikační a rituální úlohy |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Přednášení |
| Přednášení |
| Exkurze |
| Exkurze |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Exkurze |
| Exkurze |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza uměleckého díla |
| Analýza uměleckého díla |
|
Doporučená literatura
|
|