|
Vyučující
|
-
Kudláč Jakub, prof. Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
- Analýza otevřených projektů - Dopady různých verzí soundtracku na výslední učin díla - Praktická dramaturgie hudby ve filmu
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 24 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| - student rozumí worflow v práci filmového skladatele |
| - student rozumí worflow v práci filmového skladatele |
| - zná organizaci filmové postprodukce, zejména ve fázi po střihovém uzavření filmu |
| - zná organizaci filmové postprodukce, zejména ve fázi po střihovém uzavření filmu |
| - student prakticky rozumí různým pozicím hudby vůči filmu |
| - student prakticky rozumí různým pozicím hudby vůči filmu |
| - zná různé rytmické vztahy mezi obrazem a hudbou |
| - zná různé rytmické vztahy mezi obrazem a hudbou |
| - identifikuje princielně odlišná pojetí filmové hudby |
| - identifikuje princielně odlišná pojetí filmové hudby |
| Odborné dovednosti |
|---|
| - zná organizaci filmové postprodukce, zejména ve fázi po střihovém uzavření filmu |
| - zná organizaci filmové postprodukce, zejména ve fázi po střihovém uzavření filmu |
| - umí pracovat s hudbou jako s dramaturgickým prostředkem |
| - umí pracovat s hudbou jako s dramaturgickým prostředkem |
| - prakticky ovládá dopad timingu na výsledek |
| - prakticky ovládá dopad timingu na výsledek |
| - realisticky umí posoudit náročnost konceptu vůči plánované postprodukci |
| - realisticky umí posoudit náročnost konceptu vůči plánované postprodukci |
| - prakticky si vyzkoušel konponovat pro film |
| - prakticky si vyzkoušel konponovat pro film |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza uměleckého díla |
| Analýza uměleckého díla |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Zážitková (sebezkušenostní) |
| Zážitková (sebezkušenostní) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Esej |
| Esej |
| Analýza edukačního materiálu |
| Analýza edukačního materiálu |
|
Doporučená literatura
|
-
Cooke, Mervyn. Dějiny filmové hudby. NAMU, Praha. 2008.
|