|
Vyučující
|
-
Staněk Ondřej, Mgr. et Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
1.-3. Aplikace teoretických znalostí nabytých v jiných předmětech do praxe v rámci projektu. 4.-5. Dramaturgie, propagace a realizace kulturních akcí. 6.-7. Komunikace s partnery, sponzory, vystupujícími a s cílovými skupinami. 8.-9. Mezioborová spolupráce studentů výtvarných oborů, marketingové komunikace a oboru kreativní odvětví a digitální kultura. 10.-11. Realizace celého projektu, který je připravován celý akademický rok. 12.-13. Zpracování závěrečných zpráv, vyhodnocení projektu, jeho přínosu a doporučení do dalších ročníků.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Pracovní činnosti (dílny), Grafické a výtvarné činnosti, Praktické procvičování, Týmová práce, Individuální práce studentů, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Domácí příprava na výuku
- 65 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 10 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Základní komunikační dovednosti a ochota spolupracovat v týmu. |
| Základní komunikační dovednosti a ochota spolupracovat v týmu. |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Charakterizovat oblast event managementu. |
| Charakterizovat oblast event managementu. |
| Popsat jednotlivé procesy při organizaci kulturní nebo společenské akce. |
| Popsat jednotlivé procesy při organizaci kulturní nebo společenské akce. |
| Orientovat se v oblasti projektového řízení. |
| Orientovat se v oblasti projektového řízení. |
| Orientovat se v oblasti produkčního řízení. |
| Orientovat se v oblasti produkčního řízení. |
| Vysvětlit komplexní interdisciplinární tendence při koncipování jakékoliv akce. |
| Vysvětlit komplexní interdisciplinární tendence při koncipování jakékoliv akce. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Stanovit vizi, cíl a podrobnou koncepci plánované akce. |
| Stanovit vizi, cíl a podrobnou koncepci plánované akce. |
| Identifikovat a stanovit si potřebné produkční a projektové činnosti. |
| Identifikovat a stanovit si potřebné produkční a projektové činnosti. |
| Plánovat jednotlivé procesy a činnosti projektu s důrazem na týmovou práci. |
| Plánovat jednotlivé procesy a činnosti projektu s důrazem na týmovou práci. |
| Implementovat plány a realizovat akci. |
| Implementovat plány a realizovat akci. |
| Evaluovat projekty a jednotlivé procesy. |
| Evaluovat projekty a jednotlivé procesy. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Sebereflexe |
| Sebereflexe |
| Zážitková (sebezkušenostní) |
| Zážitková (sebezkušenostní) |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Sebereflexe |
| Sebereflexe |
| Zážitková (sebezkušenostní) |
| Zážitková (sebezkušenostní) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Zpracování prezentace |
| Analýza výkonů studenta |
| Supervize na pracovišti |
| Analýza výkonů studenta |
| Zpracování prezentace |
| Supervize na pracovišti |
| Systematické pozorování studenta |
| Systematické pozorování studenta |
| Kolokvium |
| Kolokvium |
|
Doporučená literatura
|
-
Kreativni? projektovy? management. 2014.
-
CARNEY, B.M., GETZ, I. Svoboda v práci: jak nechat zaměstnance dělat, co chtějí, a tím zvýšit produktivitu, zisk a růst.. Praha: PeopleComm, 2013. ISBN 978-80-904890-7-3.
-
Doležal, Jan. Agilní přístupy vývoje produktu a řízení projektu: komplexně, prakticky a dle světové praxe. Praha. 2022.
-
FIELDING, Paul J. Jak správně řídit projekty: osvojte si nezbytné dovednosti pro časově a finančně efektivní řízení projektů. Brno: Lingea, 2020. ISBN 978-80-7508-622-8.
-
GRUBER, David. Time management: prokrastinace, konflikty, porady, vyjednávání, emaily, mobily, angličtina. Praha: Management Press, 2017. ISBN 9788072614806.
-
Kerzner, H. Project management: a systems approach to planning, scheduling, and controlling. New Jersey, 2013. ISBN 978-1-118-02227-6.
-
Křivánek, Mirko. Dynamické vedení a řízení projektů: systémovým myšlením k úspěšným projektům. Praha : Grada, 2019. ISBN 9788027104086.
-
LARSON, Erik W. a GRAY, Clifford F. Project management: The Managerial Process. New York: McGraw-Hill Education, 2018. ISBN 9781259253874.
-
Pinto, J. K. Project management: achieving competitive advantage. Boston, 2016. ISBN 978-1-292-09479-3.
-
SVOZILOVÁ A. Projektový management: Systémový přístup k řízení projektů.. Grada, 2016. ISBN 978-80-271-0075-0.
|