Vyučující
|
-
Saparová Silvia, doc. Mgr. art. ArtD.
-
Stein Štěpánka, MgA.
|
Obsah předmětu
|
Rozvoj a zdokonalování profesionality a tvůrčích schopností v oboru reklamní a kreativní fotografie. Posluchači zpracovávají často ve spolupráci se studenty jiných oborů a všemi dostupnými fotografickými technologiemi složitější tvůrčí úkoly, jako např. soubor fotografií - Pocty významnému světovému fotografovi, soubory výstavních fotografií, realizují autorskou výstavu, připravují portfolio vlastních fotografií apod. Současně pracují na přípravě praktické i teoretické části diplomové práce.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Grafické a výtvarné činnosti
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokladem je orientace v dějinách a současných tendencích fotografie. Suverénní ovládání fotografické techniky, vysoce kreativní myšlení. |
Předpokladem je orientace v dějinách a současných tendencích fotografie. Suverénní ovládání fotografické techniky, vysoce kreativní myšlení. |
Předpokladem je orientace v dějinách a současných tendencích fotografie |
Předpokladem je orientace v dějinách a současných tendencích fotografie |
Suverénní ovládání fotografické techniky, |
Suverénní ovládání fotografické techniky, |
vysoké kreativní myšlení. |
vysoké kreativní myšlení. |
Orientace v současné fotografické tvorbě |
Orientace v současné fotografické tvorbě |
Orientace v současné tvorbě komerční, reklamní fotografie |
Orientace v současné tvorbě komerční, reklamní fotografie |
Odborné dovednosti |
---|
schopnost i složitější organizace realizace fotografického projektu |
schopnost i složitější organizace realizace fotografického projektu |
suverénní ovládání veškeré potřebné fotografické techniky |
suverénní ovládání veškeré potřebné fotografické techniky |
bezproblémová komunikace s případnými modely a partnery při realizaci fotografického projektu |
bezproblémová komunikace s případnými modely a partnery při realizaci fotografického projektu |
postupná specializace ve fotografickém oboru |
postupná specializace ve fotografickém oboru |
suveréní ovládání postprodukce, adjustace a přípravy fotografií ke konečné prezentaci |
suveréní ovládání postprodukce, adjustace a přípravy fotografií ke konečné prezentaci |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Student suverénně zvládá jakékoliv kreativní zadání, je plně připraven úspěšně zakončit navazující magisterské studium a zahájit profesionální fotografické praxi. |
Student suverénně zvládá jakékoliv kreativní zadání, je plně připraven úspěšně zakončit navazující magisterské studium a zahájit profesionální fotografické praxi. |
je plně připraven úspěšně zakončit navazující magisterské studium |
je plně připraven úspěšně zakončit navazující magisterské studium |
je suverénně orientován v oblasti historie fotografie |
je suverénně orientován v oblasti historie fotografie |
orientuje se v oblasti historie a současnout umění a umí na tyto znalosti reagovat ve vlastní tvorbě |
orientuje se v oblasti historie a současnout umění a umí na tyto znalosti reagovat ve vlastní tvorbě |
je zorientován v současné fotografické tvorbě a reagovat na ni vlastní tvorbou |
je zorientován v současné fotografické tvorbě a reagovat na ni vlastní tvorbou |
Odborné dovednosti |
---|
suverénně ovládá fotografickou veškerou techniku |
suverénně ovládá fotografickou veškerou techniku |
Suverénně ovládá práci se světlem v atelieru |
Suverénně ovládá práci se světlem v atelieru |
je schopen technicky i kreativně zpracovat jakékoli fotografické zadání |
je schopen technicky i kreativně zpracovat jakékoli fotografické zadání |
ovládá kreativní postprodukci fotografie |
ovládá kreativní postprodukci fotografie |
je schopen spolupracovat se zákazníkem na daném úkolu |
je schopen spolupracovat se zákazníkem na daném úkolu |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Grafické a výtvarné činnosti |
Grafické a výtvarné činnosti |
Hodnotící metody |
---|
Analýza uměleckého díla |
Analýza uměleckého díla |
Známkou |
Známkou |
Doporučená literatura
|
-
JINDRA, Jan. Reklamní a produktová fotografie. Praha: Computer Press,, 2011. ISBN 9788025131121.
-
LEIBOVITZ, Annie. Annie Leibovitz at Work Hardcover.. London: The Random House Group, 2011. ISBN 9780224087575.
-
POHRIBNÝ, Jan. Kreativní barva. Brno: Zoner Press, 2016. ISBN 9788074133329.
|