Předmět: Ateliér Reklamní fotografie 9

» Seznam fakult » FMK » KARF
Název předmětu Ateliér Reklamní fotografie 9
Kód předmětu KARF/MD9AT
Organizační forma výuky Ateliér
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Čeština, Angličtina, Němčina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Saparová Silvia, doc. Mgr. art. ArtD.
  • Stein Štěpánka, MgA.
Obsah předmětu
Rozvoj a zdokonalování profesionality a tvůrčích schopností v oboru reklamní a kreativní fotografie. Posluchači zpracovávají často ve spolupráci se studenty jiných oborů a všemi dostupnými fotografickými technologiemi složitější tvůrčí úkoly, jako např. soubor fotografií - Pocty významnému světovému fotografovi, soubory výstavních fotografií, realizují autorskou výstavu, připravují portfolio vlastních fotografií apod. Současně pracují na přípravě praktické i teoretické části diplomové práce.

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Grafické a výtvarné činnosti
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpokladem je orientace v dějinách a současných tendencích fotografie. Suverénní ovládání fotografické techniky, vysoce kreativní myšlení.
Předpokladem je orientace v dějinách a současných tendencích fotografie. Suverénní ovládání fotografické techniky, vysoce kreativní myšlení.
Předpokladem je orientace v dějinách a současných tendencích fotografie
Předpokladem je orientace v dějinách a současných tendencích fotografie
Suverénní ovládání fotografické techniky,
Suverénní ovládání fotografické techniky,
vysoké kreativní myšlení.
vysoké kreativní myšlení.
Orientace v současné fotografické tvorbě
Orientace v současné fotografické tvorbě
Orientace v současné tvorbě komerční, reklamní fotografie
Orientace v současné tvorbě komerční, reklamní fotografie
Odborné dovednosti
schopnost i složitější organizace realizace fotografického projektu
schopnost i složitější organizace realizace fotografického projektu
suverénní ovládání veškeré potřebné fotografické techniky
suverénní ovládání veškeré potřebné fotografické techniky
bezproblémová komunikace s případnými modely a partnery při realizaci fotografického projektu
bezproblémová komunikace s případnými modely a partnery při realizaci fotografického projektu
postupná specializace ve fotografickém oboru
postupná specializace ve fotografickém oboru
suveréní ovládání postprodukce, adjustace a přípravy fotografií ke konečné prezentaci
suveréní ovládání postprodukce, adjustace a přípravy fotografií ke konečné prezentaci
Výsledky učení
Odborné znalosti
Student suverénně zvládá jakékoliv kreativní zadání, je plně připraven úspěšně zakončit navazující magisterské studium a zahájit profesionální fotografické praxi.
Student suverénně zvládá jakékoliv kreativní zadání, je plně připraven úspěšně zakončit navazující magisterské studium a zahájit profesionální fotografické praxi.
je plně připraven úspěšně zakončit navazující magisterské studium
je plně připraven úspěšně zakončit navazující magisterské studium
je suverénně orientován v oblasti historie fotografie
je suverénně orientován v oblasti historie fotografie
orientuje se v oblasti historie a současnout umění a umí na tyto znalosti reagovat ve vlastní tvorbě
orientuje se v oblasti historie a současnout umění a umí na tyto znalosti reagovat ve vlastní tvorbě
je zorientován v současné fotografické tvorbě a reagovat na ni vlastní tvorbou
je zorientován v současné fotografické tvorbě a reagovat na ni vlastní tvorbou
Odborné dovednosti
suverénně ovládá fotografickou veškerou techniku
suverénně ovládá fotografickou veškerou techniku
Suverénně ovládá práci se světlem v atelieru
Suverénně ovládá práci se světlem v atelieru
je schopen technicky i kreativně zpracovat jakékoli fotografické zadání
je schopen technicky i kreativně zpracovat jakékoli fotografické zadání
ovládá kreativní postprodukci fotografie
ovládá kreativní postprodukci fotografie
je schopen spolupracovat se zákazníkem na daném úkolu
je schopen spolupracovat se zákazníkem na daném úkolu
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Grafické a výtvarné činnosti
Grafické a výtvarné činnosti
Hodnotící metody
Analýza uměleckého díla
Analýza uměleckého díla
Známkou
Známkou
Doporučená literatura
  • JINDRA, Jan. Reklamní a produktová fotografie. Praha: Computer Press,, 2011. ISBN 9788025131121.
  • LEIBOVITZ, Annie. Annie Leibovitz at Work Hardcover.. London: The Random House Group, 2011. ISBN 9780224087575.
  • POHRIBNÝ, Jan. Kreativní barva. Brno: Zoner Press, 2016. ISBN 9788074133329.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr