|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Jednotlivá zadání jsou pokračováním práce v předchozím semestru. Posluchači zpracovávají často ve spolupráci se studenty jiných oborů složitější tvůrčí úkoly jako např. kalendář, reklamní kampaň pro podniky, instituce, soubory volných fotografií atd. a to s užitím všech dostupných technologií záznamu a zpracování fotografického obrazu. Současně připravují svou autorskou výstavu.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Grafické a výtvarné činnosti, Týmová práce, Analýza uměleckého díla, Individuální práce studentů
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpokladem je vysoká kreativita, samostatné tvůrčí myšlení. |
| Předpokladem je vysoká kreativita, samostatné tvůrčí myšlení. |
| samostatné tvůrčí myšlení |
| samostatné tvůrčí myšlení |
| schopnost analyzovat a kreativně zpracovat téma |
| schopnost analyzovat a kreativně zpracovat téma |
| teoretické ovládání fotografické techniky a zpracování fotografického obrazu |
| teoretické ovládání fotografické techniky a zpracování fotografického obrazu |
| schopnost tvorby vlastního kreativního projektu |
| schopnost tvorby vlastního kreativního projektu |
| orientace v historické a současné fotografické tvorbě |
| orientace v historické a současné fotografické tvorbě |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Praktické ovládání technologie snímání a zpracování fotografického obrazu |
| Praktické ovládání technologie snímání a zpracování fotografického obrazu |
| zvládání fotografie v reálném prostředí |
| zvládání fotografie v reálném prostředí |
| Základní práce se světlem při fotografické činnosti |
| Základní práce se světlem při fotografické činnosti |
| schopnost komunikace s modelem a štábem spolupracovníků |
| schopnost komunikace s modelem a štábem spolupracovníků |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student rozvine své kreativní myšlení, zdokonalí tvůrčí schopnosti a zvýší profesionalitu v oboru reklamní i kreativní fotografie. Rozvíjí dále své znalosti a dovednosti, získané v přechozím stduiu fotografického oboru. |
| Student rozvine své kreativní myšlení, zdokonalí tvůrčí schopnosti a zvýší profesionalitu v oboru reklamní i kreativní fotografie. Rozvíjí dále své znalosti a dovednosti, získané v přechozím stduiu fotografického oboru. |
| Student zdokonalí tvůrčí schopnosti |
| Student zdokonalí tvůrčí schopnosti |
| Student zvýší profesionalitu v oboru reklamní i kreativní fotografie |
| Student zvýší profesionalitu v oboru reklamní i kreativní fotografie |
| Rozvíjí dále své znalosti a dovednosti, získané v přechozím studiu fotografického oboru. |
| Rozvíjí dále své znalosti a dovednosti, získané v přechozím studiu fotografického oboru. |
| rozvine schopnost samostatné kreativní tvorby a hledání tématu |
| rozvine schopnost samostatné kreativní tvorby a hledání tématu |
| rozvine své kreativní myšlení |
| rozvine své kreativní myšlení |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Student zvýší profesionalitu v oboru reklamní i kreativní fotografie |
| Student zvýší profesionalitu v oboru reklamní i kreativní fotografie |
| Suverénně ovládá potřebnou fotografickou techniku |
| Suverénně ovládá potřebnou fotografickou techniku |
| Je schopen kreativní tvorby a skladby publikace na dané téma |
| Je schopen kreativní tvorby a skladby publikace na dané téma |
| Suverénně ovládá světelnou techniku a práci s kombinovaným světlem |
| Suverénně ovládá světelnou techniku a práci s kombinovaným světlem |
| Zvládá jakýkoli kreativní úkol v oblasti reklamní fotografie |
| Zvládá jakýkoli kreativní úkol v oblasti reklamní fotografie |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Týmová práce |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Analýza uměleckého díla |
| Analýza uměleckého díla |
| Individuální práce studentů |
| Týmová práce |
| Individuální práce studentů |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Známkou |
| Analýza uměleckého díla |
| Analýza uměleckého díla |
| Známkou |
|
Doporučená literatura
|
-
Edice knih Pro Lighting, všechny svazky.
-
Je zadávána individuálně podle charakteru úkolu.
-
Všechny dostupné fotografické monografie týkající se konkrétního tématu.
-
JINDRA, Jan. Reklamní a produktová fotografie. Praha: Computer Press, 2011. ISBN 9788025131121.
-
LEIBOVITZ, Annie. Annie Leibovitz at Work Hardcover.. London: The Random House Group, 2011. ISBN 978022408757.
-
POHRIBNÝ, Jan. Kreativní barva.. Brno: Zoner Press, 2016. ISBN 9788074133329.
|