|
Vyučující
|
-
Jindra Saparová Silvia, doc. Mgr. art. ArtD.
-
Vázalová Gartnerová Eva, Mgr. Ph.D.
-
Gregor Lukáš, Mgr. Ph.D.
-
Noga Pavel, prof. Mgr. A. ArtD.
-
Királyová Bernadett, MgA.
-
Klabalová Eva, MgA. Ph.D.
-
Pustina Kocí Irena, MgA. Ph.D., MBA
-
Kovařík Vladimír, doc. M.A.
-
Mičolová Lenka, MgA.
-
Novák Pavel, MgA.
-
Stanický Petr, prof. MgA. MFA
-
Stránský Bohuslav, MgA. Ph.D.
-
Surman Martin, doc. MgA. ArtD.
-
Trejtnarová Lucie, MgA. Ph.D.
-
Veselá Romana, MgA. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
- samostatná práce na zadaném úkolu - samostatná i kolektivní práce na ateliéru - komplexnější pojetí výtvarné tvorby, která je individuální dle pravidel, a která je platná pro jednotlivé výtvarné ateliéry
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Grafické a výtvarné činnosti
- Účast na výuce
- 24 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 24 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Teoretická a praktická znalost základů designérské tvorby, fotografické tvorby, nebo grafického designu, předložení ukázky vlastního portfolia a prací zaměřených na zvolený obor, grafický design nebo reklamní fotografi a dalších designových oborů. |
| Teoretická a praktická znalost základů designérské tvorby, fotografické tvorby, nebo grafického designu, předložení ukázky vlastního portfolia a prací zaměřených na zvolený obor, grafický design nebo reklamní fotografi a dalších designových oborů. |
| Student je schopen realizovat a obhajit svou ideu. |
| Student je schopen realizovat a obhajit svou ideu. |
| alespoń v obecné rovině orientovat se v základních pojmech má základní znalosti o problematice tvorby v daném atelieru |
| alespoń v obecné rovině orientovat se v základních pojmech má základní znalosti o problematice tvorby v daném atelieru |
| je seznámen se základy historie oboru |
| je seznámen se základy historie oboru |
| má představu o užití získaných informací v rámci své profese |
| má představu o užití získaných informací v rámci své profese |
| Odborné dovednosti |
|---|
| je seznámen se základní technikou používanou v daném atelieru |
| je seznámen se základní technikou používanou v daném atelieru |
| Má základní představu o práci ve zvoleném ateliéru |
| Má základní představu o práci ve zvoleném ateliéru |
| Je alespoň v základech schopen ovládat techniku zvoleného ateliéru |
| Je alespoň v základech schopen ovládat techniku zvoleného ateliéru |
| Ovládá alespoň jednoduché programy na posprodukci digitální fotografie |
| Ovládá alespoň jednoduché programy na posprodukci digitální fotografie |
| Má základní znalosti užití světla v exteriéru v případě stáže v ateliéru Reklamní fotografie |
| Má základní znalosti užití světla v exteriéru v případě stáže v ateliéru Reklamní fotografie |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student je schopen orientovat se ve zvoleném oboru. Je schopen interpretovat vhdonými prostředky dílčí úkoly a přinášet vlastní výtvarný názor a osobitost při řešení. |
| Student je schopen orientovat se ve zvoleném oboru. Je schopen interpretovat vhdonými prostředky dílčí úkoly a přinášet vlastní výtvarný názor a osobitost při řešení. |
| Student umí identifikovat a popsat základní termíny spojené s vybraným oborem a ateliérem stáže. |
| Student umí identifikovat a popsat základní termíny spojené s vybraným oborem a ateliérem stáže. |
| Student umí analyzovat a hodnotit trendy a změny v oblasti vybraného oboru ateliérové stáže. |
| Student umí analyzovat a hodnotit trendy a změny v oblasti vybraného oboru ateliérové stáže. |
| Student umí charakterizovat a porovnat různé typy přístupů v oblasti vybraného ateliéru. |
| Student umí charakterizovat a porovnat různé typy přístupů v oblasti vybraného ateliéru. |
| má hlubší znalosti z historie zvoleného oboru |
| má hlubší znalosti z historie zvoleného oboru |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Student dovede aplikovat různé metody a postupy v rámci přípravy a realizace projektů/ produktů na daném ateliéru. |
| Student dovede aplikovat různé metody a postupy v rámci přípravy a realizace projektů/ produktů na daném ateliéru. |
| Student dovede získat, analyzovat a interpretovat data o uživatelích/ návštěvnících daného produktu/ projektu. |
| Student dovede získat, analyzovat a interpretovat data o uživatelích/ návštěvnících daného produktu/ projektu. |
| Student dovede navrhnout a vytvořit plán realizace produktu/ projektu v souladu se zadaným tématem a požadavky |
| Student dovede navrhnout a vytvořit plán realizace produktu/ projektu v souladu se zadaným tématem a požadavky |
| Ovládá alespoň částečně dovednosti získané na stáži v rámci svého oboru |
| Ovládá alespoň částečně dovednosti získané na stáži v rámci svého oboru |
| Je schopen ovládat příslušnou techniku ve zvoleném ateliéru |
| Je schopen ovládat příslušnou techniku ve zvoleném ateliéru |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
|
Doporučená literatura
|
-
Edice knih Pro Lighting, všechny svazky, různé obrazové publikace, reklamní časopisy.
-
Je zadávána individuálně podle charakteru úkolu.
-
Samara, Timothy. Grafický design : základní pravidla a způsoby jejich porušování. V Praze : Slovart, 2008. ISBN 978-80-7391-030-3.
|