Předmět: Ateliér Reklamní fotografie 7

» Seznam fakult » FMK » KARF
Název předmětu Ateliér Reklamní fotografie 7
Kód předmětu KARF/MD7AT
Organizační forma výuky Ateliér
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Čeština, Angličtina, Němčina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
Obsah předmětu
Posluchači zpracovávají často ve spolupráci se studenty jiných oborů složitější tvůrčí úkoly jako např. kalendář, reklamní kampaň pro podniky, instituce apod. a to s užitím všech dostupných technologií záznamu a zpracování fotografického obrazu. Současně pracují na vlastním magisterském projektu a připravují autorskou výstavu jejíž termín si volí sami a musí být realizována před ukončením magisterského stupně studia.

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace, Grafické a výtvarné činnosti
  • Domácí příprava na výuku - 48 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 48 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Úroveň teoretických i praktických znamlostí a dovedností odpovídající absolventu bakalářského stupně studia ve fotografickém oboru. Suverénní ovládání fotografické techniky a dostupných technologií, suverénní orientace v základních fotografických žánrech. Vysoká úroveň kreativity a samostatného tvůrčího myšlení studenta.
Úroveň teoretických i praktických znamlostí a dovedností odpovídající absolventu bakalářského stupně studia ve fotografickém oboru. Suverénní ovládání fotografické techniky a dostupných technologií, suverénní orientace v základních fotografických žánrech. Vysoká úroveň kreativity a samostatného tvůrčího myšlení studenta.
Výsledky učení
Student vylepší své tvůrčí schopnosti a zvýší profesionalitu v oboru reklamní i kreativní fotografie. Rozvíjí dále svou kreativitu, znalosti a dovednosti, získané v bakalářském studiu fotografických oborů vysokých škol. Osvojí si základy práce kurátora, výběru fotografií a přípravy výstav jiných autorů.
Student vylepší své tvůrčí schopnosti a zvýší profesionalitu v oboru reklamní i kreativní fotografie. Rozvíjí dále svou kreativitu, znalosti a dovednosti, získané v bakalářském studiu fotografických oborů vysokých škol. Osvojí si základy práce kurátora, výběru fotografií a přípravy výstav jiných autorů.
Studenti umí spolupracovat se studenty jiného oboru.
Studenti umí spolupracovat se studenty jiného oboru.
Student umí zrealizovat složitější tvůrčí úkol.
Student umí zrealizovat složitější tvůrčí úkol.
Student umí definovat magisterský projekt.
Student umí definovat magisterský projekt.
Student umí vysvětlit obsah své autorské výstavy.
Student umí vysvětlit obsah své autorské výstavy.
Student umí definovat svůj fotografický styl.
Student umí definovat svůj fotografický styl.
Odborné dovednosti
Student dovede vytvořit komplexnější dílo.
Student dovede vytvořit komplexnější dílo.
Studente dovede vytvořit koncipovanou výstavu.
Studente dovede vytvořit koncipovanou výstavu.
Student dovede realizovat odbornou zakázku.
Student dovede realizovat odbornou zakázku.
Student dovede vést kreativní cvičení.
Student dovede vést kreativní cvičení.
Student dovede definovat svoji teoretickou fotografickou literaturu.
Student dovede definovat svoji teoretickou fotografickou literaturu.
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Grafické a výtvarné činnosti
Grafické a výtvarné činnosti
Demonstrace
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Demonstrace
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Hodnotící metody
Zpracování prezentace
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Zpracování prezentace
Známkou
Známkou
Doporučená literatura
  • Pro Lighting, všechny svazky edice.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr