|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
1. - 2. fotografování předmětů v ateliéru a v improvizovaném interiérovém prostředí 3. - 4. způsoby svícení a fotografování 5. - 6. mezioborová spolupráce grafik a fotograf 7. - 8. světelná technika, barevné skladby obrazu, dějiny fotografie 9. - 10. problematika fotografování table-top 11. - 12. workflow reklamní zakázky 13. práce s layoutem
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Semestrální práce
- 15 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Zná fotografickou techniku, základy práce se světlem a zpracování dat. |
| Zná fotografickou techniku, základy práce se světlem a zpracování dat. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Samostaně fotografovat v ateliéru i exteriéru a zpracovat obrazová data v softwaru. |
| Samostaně fotografovat v ateliéru i exteriéru a zpracovat obrazová data v softwaru. |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| metodika koncepce katalogu produktu |
| metodika koncepce katalogu produktu |
| návrh konkrétního obrazového řešení katalogu |
| návrh konkrétního obrazového řešení katalogu |
| příprava produkce - lokace, technika, personální a technické zabezpečení, zpracování dat |
| příprava produkce - lokace, technika, personální a technické zabezpečení, zpracování dat |
| realizace fotografií ve vybrané lokaci |
| realizace fotografií ve vybrané lokaci |
| zpracování dat - postprodukce |
| zpracování dat - postprodukce |
| Student samostatně realizuje produktové fotografie s využitím netradičního osvětlení v interiéru i exteriéru. Dokáže vytvořit obrazovou koncepci a prezentaci PR produktu. |
| Student samostatně realizuje produktové fotografie s využitím netradičního osvětlení v interiéru i exteriéru. Dokáže vytvořit obrazovou koncepci a prezentaci PR produktu. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| ovládá proces tvorby profesionálního katalogu produktu |
| ovládá proces tvorby profesionálního katalogu produktu |
| umí ideově připravit koncepci katalogu |
| umí ideově připravit koncepci katalogu |
| umí postupovat tak, aby zajistil potřebnou kvalitu produkce |
| umí postupovat tak, aby zajistil potřebnou kvalitu produkce |
| umí zpracovat data v potřebně kvalitě pro předání grafickému studiu |
| umí zpracovat data v potřebně kvalitě pro předání grafickému studiu |
| ve spolupráci s grafickým studiem je schopen zajistit adekvátní tisk katalogu či videoprezentaci produktu |
| ve spolupráci s grafickým studiem je schopen zajistit adekvátní tisk katalogu či videoprezentaci produktu |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Pracovní činnosti (dílny) |
| Pracovní činnosti (dílny) |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Pracovní činnosti (dílny) |
| Pracovní činnosti (dílny) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Rozbor portfolia studenta |
| Rozbor portfolia studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
základy práce. .
-
Jan Pohribny. Kreativni svetlo ve fotografii. Brno, Zoner Press, 2012. ISBN 978-80-7413-143-1.
-
POHRIBNÝ, J. Kreativní barva ve fotografii. Brno, 2016. ISBN 978-80-7413-332-9.
-
Roman Pihan. Mistrovství práce se světlem. Institut digitální fotografie, 2008. ISBN 978-80-87155-02-8.
|