Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Studenti se na začátku zimního semestru zúčastní plenéru, který bude zaměřen především na rozvoj osobnosti, týmovou spolupráci, argumentační dovednosti. Součástí plenéru jsou i výtvarné aktivity.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Grafické a výtvarné činnosti, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Týmová práce
- Účast na výuce
- 45 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Nezávislé kritické myšlení. |
Nezávislé kritické myšlení. |
Výsledky učení |
---|
Student rozpozná své předpoklady pro práci v týmu, vyzkouší si různé role, naučí se efektivně využívat dostupné zdroje a hospodárně nakládat s vymezeným časem. |
Student rozpozná své předpoklady pro práci v týmu, vyzkouší si různé role, naučí se efektivně využívat dostupné zdroje a hospodárně nakládat s vymezeným časem. |
Rozvoj vlastní osobnosti studenta. |
Rozvoj vlastní osobnosti studenta. |
Student umí pracovat v týmu. |
Student umí pracovat v týmu. |
Student získá znalosti z koncipované přednášky. |
Student získá znalosti z koncipované přednášky. |
Student se setká s externím odborníkem. |
Student se setká s externím odborníkem. |
Student prezentuje společnou práci. |
Student prezentuje společnou práci. |
Odborné dovednosti |
---|
Student dovede vytvořit prezentaci. |
Student dovede vytvořit prezentaci. |
Student dovede analyzovat obsah přednášky. |
Student dovede analyzovat obsah přednášky. |
Student dovede lépe komunikovat. |
Student dovede lépe komunikovat. |
Student dovede lépe spolupracovat. |
Student dovede lépe spolupracovat. |
Student dovede vytvořit týmové aktivity. |
Student dovede vytvořit týmové aktivity. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Grafické a výtvarné činnosti |
Grafické a výtvarné činnosti |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Týmová práce |
Týmová práce |
Hodnotící metody |
---|
Systematické pozorování studenta |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Analýza edukačního materiálu |
Příprava a přednes prezentace |
Analýza výkonů studenta |
Analýza edukačního materiálu |
Systematické pozorování studenta |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Analýza výkonů studenta |
Příprava a přednes prezentace |
Doporučená literatura
|
-
MAEDA, John. The Laws of Simplicity. Cambridge, 2006. ISBN 0262134721.
-
THALER, Richard H. Nudge (Šťouch). Zlín, 2010. ISBN 9788087162668.
|