|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Studenti se na začátku zimního semestru zúčastní plenéru, který bude zaměřen především na rozvoj osobnosti, týmovou spolupráci, argumentační dovednosti. Součástí plenéru jsou i výtvarné aktivity.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Grafické a výtvarné činnosti, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Týmová práce
- Účast na výuce
- 45 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Nezávislé kritické myšlení. |
| Nezávislé kritické myšlení. |
| Výsledky učení |
|---|
| Student rozpozná své předpoklady pro práci v týmu, vyzkouší si různé role, naučí se efektivně využívat dostupné zdroje a hospodárně nakládat s vymezeným časem. |
| Student rozpozná své předpoklady pro práci v týmu, vyzkouší si různé role, naučí se efektivně využívat dostupné zdroje a hospodárně nakládat s vymezeným časem. |
| Rozvoj vlastní osobnosti studenta. |
| Rozvoj vlastní osobnosti studenta. |
| Student umí pracovat v týmu. |
| Student umí pracovat v týmu. |
| Student získá znalosti z koncipované přednášky. |
| Student získá znalosti z koncipované přednášky. |
| Student se setká s externím odborníkem. |
| Student se setká s externím odborníkem. |
| Student prezentuje společnou práci. |
| Student prezentuje společnou práci. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Student dovede vytvořit prezentaci. |
| Student dovede vytvořit prezentaci. |
| Student dovede analyzovat obsah přednášky. |
| Student dovede analyzovat obsah přednášky. |
| Student dovede lépe komunikovat. |
| Student dovede lépe komunikovat. |
| Student dovede lépe spolupracovat. |
| Student dovede lépe spolupracovat. |
| Student dovede vytvořit týmové aktivity. |
| Student dovede vytvořit týmové aktivity. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Hodnotící metody |
|---|
| Systematické pozorování studenta |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Analýza edukačního materiálu |
| Příprava a přednes prezentace |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza edukačního materiálu |
| Systematické pozorování studenta |
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Analýza výkonů studenta |
| Příprava a přednes prezentace |
|
Doporučená literatura
|
-
MAEDA, John. The Laws of Simplicity. Cambridge, 2006. ISBN 0262134721.
-
THALER, Richard H. Nudge (Šťouch). Zlín, 2010. ISBN 9788087162668.
|