Předmět: Plenér RF

» Seznam fakult » FMK » KARF
Název předmětu Plenér RF
Kód předmětu KARF/MD1PL
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 1
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
Obsah předmětu
Studenti se na začátku zimního semestru zúčastní plenéru, který bude zaměřen především na rozvoj osobnosti, týmovou spolupráci, argumentační dovednosti. Součástí plenéru jsou i výtvarné aktivity.

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Grafické a výtvarné činnosti, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Týmová práce
  • Účast na výuce - 45 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Nezávislé kritické myšlení.
Nezávislé kritické myšlení.
Výsledky učení
Student rozpozná své předpoklady pro práci v týmu, vyzkouší si různé role, naučí se efektivně využívat dostupné zdroje a hospodárně nakládat s vymezeným časem.
Student rozpozná své předpoklady pro práci v týmu, vyzkouší si různé role, naučí se efektivně využívat dostupné zdroje a hospodárně nakládat s vymezeným časem.
Rozvoj vlastní osobnosti studenta.
Rozvoj vlastní osobnosti studenta.
Student umí pracovat v týmu.
Student umí pracovat v týmu.
Student získá znalosti z koncipované přednášky.
Student získá znalosti z koncipované přednášky.
Student se setká s externím odborníkem.
Student se setká s externím odborníkem.
Student prezentuje společnou práci.
Student prezentuje společnou práci.
Odborné dovednosti
Student dovede vytvořit prezentaci.
Student dovede vytvořit prezentaci.
Student dovede analyzovat obsah přednášky.
Student dovede analyzovat obsah přednášky.
Student dovede lépe komunikovat.
Student dovede lépe komunikovat.
Student dovede lépe spolupracovat.
Student dovede lépe spolupracovat.
Student dovede vytvořit týmové aktivity.
Student dovede vytvořit týmové aktivity.
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Grafické a výtvarné činnosti
Grafické a výtvarné činnosti
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Týmová práce
Týmová práce
Hodnotící metody
Systematické pozorování studenta
Rozbor jazykového projevu studenta
Rozbor jazykového projevu studenta
Analýza edukačního materiálu
Příprava a přednes prezentace
Analýza výkonů studenta
Analýza edukačního materiálu
Systematické pozorování studenta
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Analýza výkonů studenta
Příprava a přednes prezentace
Doporučená literatura
  • MAEDA, John. The Laws of Simplicity. Cambridge, 2006. ISBN 0262134721.
  • THALER, Richard H. Nudge (Šťouch). Zlín, 2010. ISBN 9788087162668.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr