|
Vyučující
|
-
Jindra Jan, doc. MgA.
-
Noga Pavel, prof. Mgr. A. ArtD.
-
Novák Pavel, MgA.
-
Stránský Bohuslav, MgA. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
1. - 13.: - pochopení principů práce s informacemi - osvojení schopnosti analýzy a z ní vyplývající dobře navržené struktury, organizace obsahu sdělení - vizualizace informací z hlediska jejich hierarchie, agregace, funkce, dynamiky, distribuce apod. s ohledem na potřeby uživatele, prostředí a použitou technologii - kombinace reálných úkolů (kde je kladen důraz na realizovatelnost řešení), úkolů akademických (kde nemusí být realizovatelnost řešení zcela podmínkou) a experimentálních či vizionářských zadání (důraz je kladen na myšlenku a její prezentaci, ne realizovatelnost) - vyučující vede studenty k samostatnému, kritickému způsobu myšlení, upozorňuje na chyby a nabízí principy vedoucí k možným řešením
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 112 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student dokáže definovat podmínky pro řešení uměleckého projektu. |
| Student dokáže definovat podmínky pro řešení uměleckého projektu. |
| Student umí lépe definovat organizaci obsahu sdělení. |
| Student umí lépe definovat organizaci obsahu sdělení. |
| Student umí lépe definovat estetiku své tvorby. |
| Student umí lépe definovat estetiku své tvorby. |
| Student dokáže popsat záměr svého projektu. |
| Student dokáže popsat záměr svého projektu. |
| Student dokáže vysvětlit technologická specifika projektu. |
| Student dokáže vysvětlit technologická specifika projektu. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Student trénuje schopnosti reagovat na různá zadání. |
| Student trénuje schopnosti reagovat na různá zadání. |
| Student umí vyřešit posloupnost práce s informacemi. |
| Student umí vyřešit posloupnost práce s informacemi. |
| Student dovede lépe analyzovat svoje dílo. |
| Student dovede lépe analyzovat svoje dílo. |
| Student umí vyřešit experimentální fotografické zadání. |
| Student umí vyřešit experimentální fotografické zadání. |
| Student umí aplikovat kritické myšlení. |
| Student umí aplikovat kritické myšlení. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza uměleckého díla |
| Analýza uměleckého díla |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
|
Doporučená literatura
|
-
Povinná i doporučená: Je zadávána individuálně podle charakteru úkolu..
|