|
Vyučující
|
-
Jindra Saparová Silvia, doc. Mgr. art. ArtD.
|
|
Obsah předmětu
|
Obsah předmětu bude individálně přizpůsobován konkrétním úkolům a hostujícím umělcům a teoretikům oboru.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Pracovní činnosti (dílny), Grafické a výtvarné činnosti
- Domácí příprava na výuku
- 24 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpokladem je ovládání fotografické techniky a kreativita. |
| Předpokladem je ovládání fotografické techniky a kreativita. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpokladem je ovládání fotografické techniky a kreativita. |
| Předpokladem je ovládání fotografické techniky a kreativita. |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student získá teoretické i praktické znalosti a zkušenosti v oboru, kterému je workshop věnován. |
| Student získá teoretické i praktické znalosti a zkušenosti v oboru, kterému je workshop věnován. |
| Student získá teoretické i praktické zkušenosti v oboru, kterému je workshop věnován. |
| Student získá teoretické i praktické zkušenosti v oboru, kterému je workshop věnován. |
| Student se seznámí s tvorbou významných osobností. |
| Student se seznámí s tvorbou významných osobností. |
| Student získá poznatky a zkušenosti externích lektorů. |
| Student získá poznatky a zkušenosti externích lektorů. |
| Student získá širší teoretický přehled. |
| Student získá širší teoretický přehled. |
| Student dokáže zdůvodnit způsob vizualizace. |
| Student dokáže zdůvodnit způsob vizualizace. |
| Student dokáže realizovat nové téma v daném prostředí. |
| Student dokáže realizovat nové téma v daném prostředí. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Student dovede využívat nástroje digitální komunikace. |
| Student dovede využívat nástroje digitální komunikace. |
| Student dovede vytvořit samostatný soubor fotografií. |
| Student dovede vytvořit samostatný soubor fotografií. |
| Student dovede samostatně koncipovat výstavu. |
| Student dovede samostatně koncipovat výstavu. |
| Student si dovede nastavit cíle projektu. |
| Student si dovede nastavit cíle projektu. |
| Student dokáže obhájit výslednou fotografickou prezentaci. |
| Student dokáže obhájit výslednou fotografickou prezentaci. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Pracovní činnosti (dílny) |
| Pracovní činnosti (dílny) |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Přednášení |
| Přednášení |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Analýza prezentace |
| Analýza prezentace |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza uměleckého díla |
| Analýza uměleckého díla |
|
Doporučená literatura
|
-
Paul Lowe. 1001 Photographs you must see before you die. London, 2017. ISBN 978-1-84403-917-3.
|