|
Vyučující
|
-
Prokop Jaroslav, doc. MgA.
-
Stein Štěpánka, MgA.
|
|
Obsah předmětu
|
1. Zadání cvičení 2. Představení aktuálního světelného parku vzhledem k zadání 3. Ukázka předchozích řešení 4.-9.Konzultace 10. Zkušební tisky a editorský výběr - náhledy 11. Finální tisky a postprodukční úpravy 12. Oprava tisků v postprodukci 13. Společné hodnocení a diskuse
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 12 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
|
Doporučená literatura
|
-
Jan Jindra. Reklamní a produktová fotografie. Brno, 2011. ISBN 978-80-251-3112-1.
-
LAGERFELD, Karl a Peter LINDBERG. Ten Women. Mosel, Mnichov, 2004.
-
LACHAPELLE, David. Artists and Prostitutes. Taschen, Koli?n nad Ry?nem, 2007.
-
LACHAPELLE, David. Heaven to Hell. Taschen, Koli?n nad Ry?nem, 2006.
-
NEWTIN, Helmut. A Gun for Fire. Taschen, Koli?n nad Ry?nem, 2005.
-
PARR, Martin. Fashion Magazine Summer 2005. Condat Gloss, Londy?n. 2005.
-
TŘEŠTÍK, Toma?s?. Osobnosti souc?asne? c?eske? reklamni? a mo?dni?. Praha: Atemi. 2002.
|