Předmět: Ateliér Reklamní fotografie 6

» Seznam fakult » FMK » KARF
Název předmětu Ateliér Reklamní fotografie 6
Kód předmětu KARF/AT6
Organizační forma výuky Ateliér
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 13
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Jindra Jan, doc. MgA.
Obsah předmětu
Cvičení Portfolio představuje bilanční přehled realizované tvorby z oblasti aplikované nebo volné fotografie. Portfolio na závěr studia představuje praktické dovednosti studenta a jeho odborné znalosti v oblasti postprodukce.

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Odborné dovednosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Doporučená literatura
  • Časopisy Vogue, I-D a jiné módní časopisy. .
  • HORYNA, Mojmír. Chvála tvaru: fotografie Vladimíra Uhra. Praha: Karolinum, 2004. ISBN 8024609037.
  • JINDRA, Jan. Charels Bridge. Praha: Bigg Boss, 2021. ISBN 978-80-908359-0-0.
  • JINDRA, Jan. Reklamní a produktová fotografie. Praha: Computer Press, 2011. ISBN 9788025131121.
  • LARG, Alex a Jane WOOD. Beauty shots. Crans: RotoVision, 1997. ISBN 2880463238.
  • Larg, Alex. New glamour. Crans : RotoVision, 1997. ISBN 2-88046-322-X.
  • Larg, Alex. New product shots. Crans-Prés-Céligny : RotoVision, 1999. ISBN 2-88046-372-6.
  • WILLIAM, M. Fashion. Auflage Edition Braus Heidelberg. London. 1994.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr