Předmět: Ateliér Reklamní fotografie 4

» Seznam fakult » FMK » KARF
Název předmětu Ateliér Reklamní fotografie 4
Kód předmětu KARF/AT4
Organizační forma výuky Ateliér
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Jindra Jan, doc. MgA.
Obsah předmětu
1. Zadání jednotlivých úkolů 2. Představení světelného parku 3. Ukázka předchozích řešení 4.-8. Konzultace 9. Zkušební tisky a editorský výběr 10. Finální tisky a zvětšeniny zadání 11. Oprava tisků a zvětšenin 12.-13. Společné hodnocení

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Odborné dovednosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Doporučená literatura
  • BAATZ, Willfried. Fotografie. Edited by Leo Fritz Gruber. Brno: Computer Press, 2004. ISBN 8025102106.
  • HODDINOTT, Ross. Filtry: průvodce digitálního fotografa. Brno: Zoner Press, 2013. ISBN 9788074132667.
  • Jan Jindra. Reklamní a produktová fotografie. Brno, 2011. ISBN 978-80-251-3112-1.
  • Jan Jindra. The Eighties. Praha, 2016. ISBN 978-80-906019-6-3.
  • JENKINSON, Mark. Kompendium portrétní fotografie. Brno: Zoner Press. 2021.
  • SONTAG, Susan. O fotografii. Praha: Paseka, 2002. ISBN 80-7185-471-9.
  • SONTAG, Susan. S bolestí druhých před očima. Praha: Paseka, 2011. ISBN 978-80-7432-092-7.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr