Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Předmět je zaměřen na možné způsoby a technické aspekty prezentace designérského díla v závislosti na jeho charakteristice. Náplní tohoto semestru je získání praktických zkušeností v rámci prezentace společného designérského projektu. Student se stane součástí týmu, pověřeného přípravou a realizací prezentace vybraného designérského projektu, přičemž bude osobně zodpovídat za definovanou část prezentace.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Individuální práce studentů
- Účast na výuce
- 20 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 20 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
komplexní orientace v produktových oblastech |
komplexní orientace v produktových oblastech |
Odborné dovednosti |
---|
rozlišit produktové oblasti na základě jejich komplexní charakteristiky |
rozlišit produktové oblasti na základě jejich komplexní charakteristiky |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
vyjmenovat základní součásti prezentace designérského díla |
vyjmenovat základní součásti prezentace designérského díla |
popsat pravidla pro sestavení homogenní kolekce designérských děl |
popsat pravidla pro sestavení homogenní kolekce designérských děl |
charakterizovat principy platné pro přípravu grafických podkladů propagačních materiálů a dalších tiskovin |
charakterizovat principy platné pro přípravu grafických podkladů propagačních materiálů a dalších tiskovin |
definovat základní zásady správného nasvícení produktů |
definovat základní zásady správného nasvícení produktů |
vysvětlit základní rozdíly mezi jednotlivými světovými i tuzemskými výstavními akcemi |
vysvětlit základní rozdíly mezi jednotlivými světovými i tuzemskými výstavními akcemi |
Odborné dovednosti |
---|
identifikovat nastupující trendy v oblasti prezentace designérského díla |
identifikovat nastupující trendy v oblasti prezentace designérského díla |
na základě analýzy zvolit vhodnou výstavní akci |
na základě analýzy zvolit vhodnou výstavní akci |
navrhnout expozici vhodně zdůrazňující přínosy vystaveného produktu nebo kolekce produktů |
navrhnout expozici vhodně zdůrazňující přínosy vystaveného produktu nebo kolekce produktů |
používat konvenční i progresivní technologie při prezentaci designérského díla |
používat konvenční i progresivní technologie při prezentaci designérského díla |
úspěšně propagovat designérské řešení nebo kolekci produktů |
úspěšně propagovat designérské řešení nebo kolekci produktů |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Hodnotící metody |
---|
Analýza prezentace studenta |
Analýza prezentace studenta |
Doporučená literatura
|
-
Bhaskaran, Lakshmi. Podoby moderního designu. Praha, Slovart, 2007. ISBN 978-80-7209-864-4.
-
PELCL, Jiří. Design: od myšlenky k realizaci. Vysoká škola uměleckoprůmyslová v Praze, 2012.
-
Polster, B., Neumanová, C., Schuler, M., Leven, F. AZ Lexikon moderního designu.. Praha: Nakladatelství Slovart, s. r. o., 2008. ISBN 978-80-7391-080-8.
|