|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| zápočet z přdmětů: Pokročilé 3D modelovací techniky 1 , 2 a 3 |
| zápočet z přdmětů: Pokročilé 3D modelovací techniky 1 , 2 a 3 |
| Odborné dovednosti |
|---|
| student má znalosti z předmětů: Pokročilé 3D modelovací techniky 1 , 2 a 3 |
| student má znalosti z předmětů: Pokročilé 3D modelovací techniky 1 , 2 a 3 |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| student se seznámí se základními konstrukčními prvky a jejich použitím v práci designera |
| student se seznámí se základními konstrukčními prvky a jejich použitím v práci designera |
| student se seznámí s prvky typu šrouby, matice, podložky, kolíky, pera, klíny, pružiny, ozubené, řetězové a řemenové převody |
| student se seznámí s prvky typu šrouby, matice, podložky, kolíky, pera, klíny, pružiny, ozubené, řetězové a řemenové převody |
| student se seznámí s pojmy těžiště tělesa, síla a moment síly ve vztahu k ergonomii návrhu. |
| student se seznámí s pojmy těžiště tělesa, síla a moment síly ve vztahu k ergonomii návrhu. |
| student se seznámí s pojmy pevnost a tuhost tělesa, jejich odborné vymezení a vliv na tvorbu designéra |
| student se seznámí s pojmy pevnost a tuhost tělesa, jejich odborné vymezení a vliv na tvorbu designéra |
| student se seznámí se základními typy mechanického namáhání TAH, TLAK, STŘIH, OHYB, KRUT |
| student se seznámí se základními typy mechanického namáhání TAH, TLAK, STŘIH, OHYB, KRUT |
| Odborné dovednosti |
|---|
| student zná základní konstrukční prvky a umí je použít v designérském návrhu |
| student zná základní konstrukční prvky a umí je použít v designérském návrhu |
| student zná prvky typu šrouby, matice, podložky, kolíky, pera, klíny, pružiny, ozubené, řetězové a řemenové převody |
| student zná prvky typu šrouby, matice, podložky, kolíky, pera, klíny, pružiny, ozubené, řetězové a řemenové převody |
| student zná pojmy těžiště tělesa, síla a moment síly ve vztahu k ergonomii návrhu |
| student zná pojmy těžiště tělesa, síla a moment síly ve vztahu k ergonomii návrhu |
| student zná pojmy pevnost a tuhost tělesa, jejich odborné vymezení a vliv na tvorbu designéra |
| student zná pojmy pevnost a tuhost tělesa, jejich odborné vymezení a vliv na tvorbu designéra |
| student zná základní typy mechanického namáhání TAH, TLAK, STŘIH, OHYB, KRUT |
| student zná základní typy mechanického namáhání TAH, TLAK, STŘIH, OHYB, KRUT |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Cvičení na počítači |
| Cvičení na počítači |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Cvičení na počítači |
| Cvičení na počítači |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Systematické pozorování studenta |
| Systematické pozorování studenta |
| Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
| Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
|
Doporučená literatura
|
|