|
Vyučující
|
-
Surman Martin, doc. MgA. ArtD.
|
|
Obsah předmětu
|
Podmínky a délku trvání odborné praxe si zajišťuje student komunikací se zástupcem společnosti, u které plánuje praxi vykonat. Doporučená délka odborné praxe je stanovena v rozsahu 1 až 6 týdnů, tzn. 5 až 30 pracovních dnů. Ve výjimečných případech může na základě písemné žádosti studenta schválit prodlužení délky trvání praxe ředitel ústavu či vedoucí ateliéru. V době vykonávání náležitě schválené odborné praxe je student omluven z neúčasti na výuce a na pracovišti. O datech a trvání odborné praxe informuje student pedagogy a školitele ještě před jejím počátkem. Při nástupu i vykonávání stáže na odborném pracovišti se student mimo jiné řídí pokyny uvedenými ve Studijním a zkušebním řádu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a doplňující směrnicí děkanky FMK. Vyplněný a podepsaný formulář nástupu na stáž. Potvrzený doklad o absolvování stáže.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Stáže
- Účast na výuce
- 40 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpokladem je ukončený první ročník magisterského studia. |
| Předpokladem je ukončený první ročník magisterského studia. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpokladem je orientace v oborové problematice. |
| Předpokladem je orientace v oborové problematice. |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| porozumět zadání a požadavkům |
| porozumět zadání a požadavkům |
| popsat vlastní přínos a přístup k zadání |
| popsat vlastní přínos a přístup k zadání |
| zdůvodnit volbu řešení |
| zdůvodnit volbu řešení |
| definovat výstupy konkrétních zadání |
| definovat výstupy konkrétních zadání |
| charakterizovat hlavní přínos praxe |
| charakterizovat hlavní přínos praxe |
| Odborné dovednosti |
|---|
| reagovat na zadání odborných úkolů |
| reagovat na zadání odborných úkolů |
| využít odborné konzultace postupů při zpracování konkrétních zadání |
| využít odborné konzultace postupů při zpracování konkrétních zadání |
| využít nabyté znalosti a dovednosti ve svých školních projektech |
| využít nabyté znalosti a dovednosti ve svých školních projektech |
| aplikovat vlastní odborné zkušenosti a znalosti |
| aplikovat vlastní odborné zkušenosti a znalosti |
| vypracovat závěrečné zhodnocení spolupráce a výsledku díla |
| vypracovat závěrečné zhodnocení spolupráce a výsledku díla |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Stáže |
| Stáže |
| Hodnotící metody |
|---|
| Rozbor produktů pracovní činnosti studenta (technické práce) |
| Rozbor produktů pracovní činnosti studenta (technické práce) |
| Supervize na pracovišti |
| Supervize na pracovišti |
|
Doporučená literatura
|
-
DE FER, Thomas. Internship Survival Guide.. Wolters Kluwer, 2018. ISBN 978-1-975113285.
-
KELLY, William. Internship: Quality Education Outside of Class. Cognella Pub., 2020. ISBN 978-1-7935-15346.
-
KENT, Sharise. The Internship Manual.. Divine Garden Press, 2015. ISBN 978-0692499023.
-
TAM, Pham. How to Land Your Dream Internship. Create Space, 2016. ISBN 978- 1537049229.
-
WOODARD, Eric. The Ultimate Guide to Internships. Allworth, 2015. ISBN 978-1- 621534563.
|