|
Vyučující
|
-
Petříčková Kristýna, doc. MgA. Ph.D.
-
Mydliarová Katarína, MgA.
|
|
Obsah předmětu
|
1. Úvod do digitální módy, trendů a tendencí 2. Seznámení se s formami digitálních prostorů 3. Tvorba technické dokumentace 4. Úvod do softwaru Clo3D - přehled nástrojů a možností 5. Základy CAD v 2D - tvorba a úprava střihových dílů 6. Nástroje 3D vizualizace 7. Tvorba základní produktové řady v 2D a 3D 8. Seznámení se s materiály - personalizace a customizace 9. Aplikace textur a colormappingu 10. Tvorba jednoduchých galanterijních výrobků 11. Avatar - čtení map, personalizace a simulace v 3D prostředí 12. Příprava technických podkladů pro průmyslovou výrobu pomocí 3D nástrojů 13. Úvod do postprodukce
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Základní znalosti z navrhování oděvů a tvorby střihů. |
| Základní znalosti z navrhování oděvů a tvorby střihů. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Student dokáže navrhnout jednoduchý oděv a připravit pro něj střih. |
| Student dokáže navrhnout jednoduchý oděv a připravit pro něj střih. |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| KAOD/PMOD1: Počítačové metody OD 1 Odborné znalosti: |
| KAOD/PMOD1: Počítačové metody OD 1 Odborné znalosti: |
| - definovat základní pojmy pracovního prostředí CLO3D |
| - definovat základní pojmy pracovního prostředí CLO3D |
| - popsat tvorbu střihu na modelu vytvořeném v 2D a 3D prostředí |
| - popsat tvorbu střihu na modelu vytvořeném v 2D a 3D prostředí |
| - definovat problematiku digitalizace oděvní výroby |
| - definovat problematiku digitalizace oděvní výroby |
| - definovat problematiku postprodukce digitalizace oděvní výroby |
| - definovat problematiku postprodukce digitalizace oděvní výroby |
| - definovat proces navrhování a postup výrobního procesu modelu pro jeho realizaci v digitálním prostředí |
| - definovat proces navrhování a postup výrobního procesu modelu pro jeho realizaci v digitálním prostředí |
| Odborné dovednosti |
|---|
| KAOD/PMOD1: Počítačové metody OD 1 Odborné dovednosti: |
| KAOD/PMOD1: Počítačové metody OD 1 Odborné dovednosti: |
| - realizovat jednoduchý oděv pomocí výpočetní techniky |
| - realizovat jednoduchý oděv pomocí výpočetní techniky |
| - realizovat střih pro tvorbu oděvu pomocí výpočetní techniky |
| - realizovat střih pro tvorbu oděvu pomocí výpočetní techniky |
| - aplikovat principy oděvní tvorby s využitím 3D softwaru |
| - aplikovat principy oděvní tvorby s využitím 3D softwaru |
| - aplikovat vytváření a editace střihu pomocí polygonů |
| - aplikovat vytváření a editace střihu pomocí polygonů |
| - aplikuje pokročilé metody pro práci s materiály |
| - aplikuje pokročilé metody pro práci s materiály |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Cvičení na počítači |
| Cvičení na počítači |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| E-learning |
| E-learning |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Cvičení na počítači |
| Cvičení na počítači |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| E-learning |
| E-learning |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Systematické pozorování studenta |
| Systematické pozorování studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
BALL, Matthew. The Metaverse: And How It Will Revolutionize Everything. Liveright Pub Corp, 2022. ISBN 9781324092032.
-
HACKL, Cathy et al. Navigating the Metaverse: A Guide to Limitless Possibilities in a Web 3.0 World. Wiley John + Sons, 2022. ISBN 978-1-119-89899-3.
|