Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Předmět je zaměřen na vytvoření ucelené řady oděvních ilustrací.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Pokročilé kreslířské a malířské schopnosti. Základní znalost pravidel kompozice a perspektivy. |
Pokročilé kreslířské a malířské schopnosti. Základní znalost pravidel kompozice a perspektivy. |
Odborné dovednosti |
---|
Student je schopen realizovat obrazovou část svého portfolia od skic, přes oděvní kresbu až po ilustrace vystihující celkovou atmosféru oděvní kolekce |
Student je schopen realizovat obrazovou část svého portfolia od skic, přes oděvní kresbu až po ilustrace vystihující celkovou atmosféru oděvní kolekce |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Student je schopen realizovat obrazovou část svého portfolia od skic, přes oděvní kresbu až po ilustrace vystihující celkovou atmosféru oděvní kolekce. |
Student je schopen realizovat obrazovou část svého portfolia od skic, přes oděvní kresbu až po ilustrace vystihující celkovou atmosféru oděvní kolekce. |
historie módní ilustrace |
historie módní ilustrace |
kompoziční principy |
kompoziční principy |
suché techniky kresby |
suché techniky kresby |
mokré techniky kresby |
mokré techniky kresby |
kombinované a experimentální výtvarné techniky |
kombinované a experimentální výtvarné techniky |
Odborné dovednosti |
---|
vytvořit cyklus ilustrací pro prezentaci oděvní kolekce |
vytvořit cyklus ilustrací pro prezentaci oděvní kolekce |
kombinovat analogové a digitální nástroje kresby |
kombinovat analogové a digitální nástroje kresby |
vytvářet osobitá a originální kresebná díla |
vytvářet osobitá a originální kresebná díla |
rozlišovat a kombinovat různé kompoziční principy |
rozlišovat a kombinovat různé kompoziční principy |
vědomě a řízeně pracovat s principem náhody |
vědomě a řízeně pracovat s principem náhody |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza uměleckého díla |
Analýza uměleckého díla |
Odborné dovednosti |
---|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza uměleckého díla |
Analýza uměleckého díla |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Doporučená literatura
|
-
Glenville Tony. New Icons of Fashion Illustration. London, 2013. ISBN 0781780671048.
-
Gustafson Mats. Dior by Mats Gustafson. New York, 2017. ISBN 9780847859535.
-
Rhys- Morgan Dean. Beautiful and Damned: Tony Viramontes. London, 2013. ISBN 9781780673073.
-
Tallon Kevin. Creative Fashion Design with Illustrator. London, 2013. ISBN 9781849941204.
-
Vogel Lucien. Gazette Du Bon Ton. Nabu Press, 2014. ISBN 9781295726721.
|