|
Vyučující
|
-
Petříčková Kristýna, doc. MgA. Ph.D.
-
Mičolová Lenka, MgA.
|
|
Obsah předmětu
|
- příprava projektu bakalářské práce (koncept, výskum, storyboard, moodboard, siluety, skici) - grafické zpracování návrhů oděvního designu - materiál(jako nositel myšlenky,účinek barvyv DO ,grafika a oděvní design) - tvorba vlastní značky - design oděvu jako prostředek reklamy - využití designu oděvu v oblasti průmyslové výroby - fotografie jako neodmyslitelná součást oděvního designu a jeho prezentace - prezentace bakalářského projektu v podobě módní přehlídky nebo výstavy
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Analýza prezentace
- Domácí příprava na výuku
- 36 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 24 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Technická způsobilost, kresebná zručnost, hledání osobního výrazu. |
| Technická způsobilost, kresebná zručnost, hledání osobního výrazu. |
| Výsledky učení |
|---|
| - Student je schopen kreativne myslet a je způsobilý použít získané znalosti-teoretické i praktické v praxi - Je schopen realizovat svou bakalárskou práci od tvůrčí myšlenky formou skici, modelace až k finální podobě kolekce (5-7 modelů) či oděvních doplňků - Student je oboznámen s tvůrčími potenciály mimoodborové spolupráce |
| - Student je schopen kreativne myslet a je způsobilý použít získané znalosti-teoretické i praktické v praxi - Je schopen realizovat svou bakalárskou práci od tvůrčí myšlenky formou skici, modelace až k finální podobě kolekce (5-7 modelů) či oděvních doplňků - Student je oboznámen s tvůrčími potenciály mimoodborové spolupráce |
| - technická znalost |
| - technická znalost |
| - výzkumné dovednosti - analytické myšlení - metodika - designové dovednosti - technické dovednosti |
| - výzkumné dovednosti - analytické myšlení - metodika - designové dovednosti - technické dovednosti |
| - výzkumné dovednosti - analytické myšlení - metodika - designové dovednosti - technické dovednosti |
| - materiálová znalost |
| - materiálová znalost |
| - výzkumné dovednosti - analytické myšlení - metodika - designové dovednosti - technické dovednosti |
| - realizace vize a nápadů |
| - realizace vize a nápadů |
| - znalost oborové terminologie |
| - znalost oborové terminologie |
| Odborné dovednosti |
|---|
| - výzkumné dovednosti, |
| - výzkumné dovednosti, |
| - analytické myšlení, |
| - analytické myšlení, |
| - metodika, |
| - metodika, |
| - designové dovednosti, |
| - designové dovednosti, |
| - technické dovednosti |
| - technické dovednosti |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza prezentace |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Analýza prezentace |
| Hodnotící metody |
|---|
| Systematické pozorování studenta |
| Systematické pozorování studenta |
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
|
Doporučená literatura
|
-
Businessoffashion.com [online]. The Business of Fashion, 2019.
-
Individuální výběr literatury dle zvoleného tématu bakalářské práce..
-
Nowfashion.com. Nowfashion.com, 2019.
-
Fashionary International Ltd. The fashion business manual. Hong Kong: Fashionary International Ltd, 2017. ISBN 9789887710974.
-
LAPŠANSKÁ, Dana. Kapitoly z módného marketingu. Zlín: UTB, 2014. ISBN 978-80-7454-470-5.
-
LIPOVETSKY, Gilles. Říše pomíjivosti. Móda a její úděl v moderních společnostech. Praha: Prostor, 2010. ISBN 9788072602292.
|