Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
- Předmět se zaměřuje na technologické zpracovaní materiálu a oděvů. - Seznámí studenta s novými technologiemi -(napr.sublimační tisk,tkaní,plisé). - Student získáva základní i rozšírené vědomosti z oblasti textilu a textilních technik: - Tvorba aranžovaného a konstruovaného oděvu - Získáva znalosti o systému módy a její prezentace - Teoreticky se orientuje v módní ilustráci - Umí odbornou terminologii v anglickém jazyce
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Laborování, Pracovní činnosti (dílny), Grafické a výtvarné činnosti
- Domácí příprava na výuku
- 24 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 24 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Student se orientuje v oblasti technologie, konstrukce oděvu a prezentace. |
Student se orientuje v oblasti technologie, konstrukce oděvu a prezentace. |
Výsledky učení |
---|
Student je schopný důkladně vypracovat jím navrhnutý model- kolekci a následně ji prezentovat inovativním způsobem. |
Student je schopný důkladně vypracovat jím navrhnutý model- kolekci a následně ji prezentovat inovativním způsobem. |
- technická znalost |
- technická znalost |
- materiálová znalost |
- materiálová znalost |
- realizace vize a nápadů |
- realizace vize a nápadů |
- finalizace návrhu |
- finalizace návrhu |
- znalost oborové terminologie |
- znalost oborové terminologie |
Odborné dovednosti |
---|
- výzkumné dovednosti |
- výzkumné dovednosti |
- analytické myšlení |
- analytické myšlení |
- metodika |
- metodika |
- technické dovednosti |
- technické dovednosti |
- designové dovednosti |
- designové dovednosti |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Pracovní činnosti (dílny) |
Pracovní činnosti (dílny) |
Laborování |
Grafické a výtvarné činnosti |
Grafické a výtvarné činnosti |
Laborování |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
BERGHAUS, Benjamin, Günter MÜLLER-STEWENS a Sven REINECKE. The Management of Luxury: An International Guide. Kogan Page,, 2018. ISBN 074948182X.
-
DAVIS, Leslie Burns. The Business of Fashion: deigning, manufacturing and marketing. 6. Fairchild Books, 2020. ISBN 978-1501361005.
-
Fashionary International Ltd. Fashionpedia: The Visual Dictionary of Fashion Design. Hong Kong: Fashionary International Ltd, 2018.
-
Fashionary International Ltd. The fashion business manual. Hong Kong: Fashionary International Ltd, 2018.
-
KAPFERER, Jean-Noël. The New Strategic Brand Management: Advanced Insights and Strategic Thinking.. Kogan Page,, 2012. ISBN 978-0749465155.
-
KHELEROVÁ, Vladimíra et al. Fashion management. vyd. Grada, 2019. ISBN 978-80-271-2112-7.
-
KHELEROVÁ, Vladimíra. Komunikační a obchodní dovednosti managera.. vyd. Grada, 2006. ISBN 80-247-1677-1.
-
MUTHU, Subramanian Senthilkannan. Circular economy in textiles and apparel: processing, manufacturing, and design. Cambridge, MA, 2019. ISBN 9780081026304.
-
TRAVERS-SPENCER, S. et al. The fashion designers direktory of shape and form, 1st ed.. London: Quatro Publishing, 2008.
|