|
Vyučující
|
-
Harantová Lenka, Ing. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Pokrytá témata: Specifické nástroje fashion marketingu Historie a marketingové trendy týdnů módy Historie a vývoj módních časopisů Udržitelnost a její význam v módním marketingu Kategorie módních značek Obchodní modely a formáty Trendy v online nakupování
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Základní orientace v oblasti Fashion Design a Fashion Management. |
| Základní orientace v oblasti Fashion Design a Fashion Management. |
| Výsledky učení |
|---|
| popsat historii a trendy týdnů módy |
| popsat historii a trendy týdnů módy |
| popsat historii a vývoj módních časopisů |
| popsat historii a vývoj módních časopisů |
| vysvětlit kategorie módních značek |
| vysvětlit kategorie módních značek |
| definovat obchodní modely |
| definovat obchodní modely |
| definovat obchodní formáty |
| definovat obchodní formáty |
| Odborné dovednosti |
|---|
| stanovit specifické nástroje fashion marketingu pro vlastní módní značku |
| stanovit specifické nástroje fashion marketingu pro vlastní módní značku |
| stanovit specifické nástroje fashion marketingu pro vybranou módní společnost |
| stanovit specifické nástroje fashion marketingu pro vybranou módní společnost |
| využívat trendy v online nakupování |
| využívat trendy v online nakupování |
| využívat trendy v offline nakupování |
| využívat trendy v offline nakupování |
| vysvětlit rozdíl mezi greenmarketingem a greenwashingem v módním průmyslu |
| vysvětlit rozdíl mezi greenmarketingem a greenwashingem v módním průmyslu |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Přednášení |
| Přednášení |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza edukačního materiálu |
| Systematické pozorování studenta |
| Analýza edukačního materiálu |
| Systematické pozorování studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
BENDONI, Wendy. Social media for fashion marketing: storytelling in a digital world. London: Bloomsbury, 2017. ISBN 9781474233323.
-
HARRIS, Clare. The fundamentals of digital fashion marketing. London: Bloomsbury, 2017. ISBN 9781474220859.
-
JIN, Byoungho a Elena CEDROLA, ed. Product innovation in the global fashion industry. New York: Palgrave Macmillan, 2018. ISBN 9781137523488.
-
LAPŠANSKÁ, Dana. Kapitoly z módného marketingu a stylingu. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2014. ISBN 9788074544705.
-
WOLFE, Mary Gorgen. Fashion Marketing & Merchandising. Fifth edition. Tinley Park, IL: The Goodheart-Willcox Company, 2019. ISBN 978-1-63563-145-6.
|