|
Vyučující
|
-
Petříčková Kristýna, doc. MgA. Ph.D.
-
Harantová Lenka, Ing. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
1. Specifické nástroje fashion marketingu 2. Historie týdnů módy 3. Aktuální marketingové trendy týdnů módy 4. Historie, vývoj a aktuální situace na poli módních časopisů 5. Specifika reklamy v módním průmyslu 6. Public Relations a jeho aplikace na fashion business 7. Celebrity Endorsement 8. Visual Merchandising 9. Nástroje prezentace módy ve filmu 10. Osobní prodej a jeho specifika dle jednotlivých kategorií módních značek 11. Trendy v online nakupování 12. Aktuální trendy ve fashion marketingu 13. Udržitelnost a její význam v módním marketingu
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
nespecifikováno
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
|
Doporučená literatura
|
-
BENDONI, Wendy. Social media for fashion marketing: storytelling in a digital world. London: Bloomsbury, 2017. ISBN 9781474233323.
-
HARRIS, Clare. The fundamentals of digital fashion marketing. London: Bloomsbury, 2017. ISBN 9781474220859.
-
LAPŠANSKÁ, Dana. Kapitoly z módného marketingu a stylingu. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2014. ISBN 9788074544705.
-
MOSCA, Fabrizio, Cecilia CASALEGNO a Rosalia GALLO-MARTINEZ. Developing successful global strategies for marketing luxury brands. Hershey, Pennsylvania. 2021.
-
POSNER, Harriet. Marketing fashion: strategy, branding and promotion. London: Laurence King Publishing. 2015.
|