Předmět: Fashion marketing 2

» Seznam fakult » FMK » KAOD
Název předmětu Fashion marketing 2
Kód předmětu KAOD/FSMK2
Organizační forma výuky Přednáška + Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Petříčková Kristýna, doc. MgA. Ph.D.
  • Harantová Lenka, Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
1. Specifické nástroje fashion marketingu 2. Historie týdnů módy 3. Aktuální marketingové trendy týdnů módy 4. Historie, vývoj a aktuální situace na poli módních časopisů 5. Specifika reklamy v módním průmyslu 6. Public Relations a jeho aplikace na fashion business 7. Celebrity Endorsement 8. Visual Merchandising 9. Nástroje prezentace módy ve filmu 10. Osobní prodej a jeho specifika dle jednotlivých kategorií módních značek 11. Trendy v online nakupování 12. Aktuální trendy ve fashion marketingu 13. Udržitelnost a její význam v módním marketingu

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Odborné dovednosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Doporučená literatura
  • BENDONI, Wendy. Social media for fashion marketing: storytelling in a digital world. London: Bloomsbury, 2017. ISBN 9781474233323.
  • HARRIS, Clare. The fundamentals of digital fashion marketing. London: Bloomsbury, 2017. ISBN 9781474220859.
  • LAPŠANSKÁ, Dana. Kapitoly z módného marketingu a stylingu. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2014. ISBN 9788074544705.
  • MOSCA, Fabrizio, Cecilia CASALEGNO a Rosalia GALLO-MARTINEZ. Developing successful global strategies for marketing luxury brands. Hershey, Pennsylvania. 2021.
  • POSNER, Harriet. Marketing fashion: strategy, branding and promotion. London: Laurence King Publishing. 2015.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr