|
Vyučující
|
-
Harantová Lenka, Ing. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
1. Marketing 2. Vymezení marketingového mixu 3. Základní pojmy a specifikace módního průmyslu 4. Kategorie módních značek 5. Význam ceny v módním průmyslu 6. Metody tvorby ceny 7. Psychologie vnímání slev 8. Podpora prodeje a její nástroje v oblasti módy 9. Specifika distribuce v módním průmyslu 10. Základní marketingové analýzy 11. Segmentace zákazníků ve fashion business 12. Mystery shopping jako nástroj hodnocení kvality služeb v módních řetězcích 13. Komunikační mix a jeho specifika pro daný trh
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
nespecifikováno
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
|
Doporučená literatura
|
-
JIN, Byoungho a Elena CEDROLA. Fashion branding and communication: core strategies of European luxury brands. New York: Palgrave Macmillan. 2017.
-
KOUMBIS, Dimitri. An introduction to fashion retailing: from managing to merchandising. Second edition. London: Bloomsbury visual arts, 2021. ISBN 978-1-350-09827-5.
-
POSNER, Harriet. Marketing fashion: strategy, branding and promotion. London: Laurence King Publishing. 2015.
-
WOLFE, Mary Gorgen. Fashion Marketing & Merchandising. Fifth edition. Tinley Park, IL: The Goodheart-Willcox Company, 2019. ISBN 978-1-63563-145-6.
|