Předmět: Fashion marketing 1

» Seznam fakult » FMK » KAOD
Název předmětu Fashion marketing 1
Kód předmětu KAOD/FSMK1
Organizační forma výuky Přednáška + Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Harantová Lenka, Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
1. Marketing 2. Vymezení marketingového mixu 3. Základní pojmy a specifikace módního průmyslu 4. Kategorie módních značek 5. Význam ceny v módním průmyslu 6. Metody tvorby ceny 7. Psychologie vnímání slev 8. Podpora prodeje a její nástroje v oblasti módy 9. Specifika distribuce v módním průmyslu 10. Základní marketingové analýzy 11. Segmentace zákazníků ve fashion business 12. Mystery shopping jako nástroj hodnocení kvality služeb v módních řetězcích 13. Komunikační mix a jeho specifika pro daný trh

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Odborné dovednosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Doporučená literatura
  • JIN, Byoungho a Elena CEDROLA. Fashion branding and communication: core strategies of European luxury brands. New York: Palgrave Macmillan. 2017.
  • KOUMBIS, Dimitri. An introduction to fashion retailing: from managing to merchandising. Second edition. London: Bloomsbury visual arts, 2021. ISBN 978-1-350-09827-5.
  • POSNER, Harriet. Marketing fashion: strategy, branding and promotion. London: Laurence King Publishing. 2015.
  • WOLFE, Mary Gorgen. Fashion Marketing & Merchandising. Fifth edition. Tinley Park, IL: The Goodheart-Willcox Company, 2019. ISBN 978-1-63563-145-6.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr