|
Vyučující
|
-
Harantová Lenka, Ing. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
1. Vývoj produktu a jeho uvedení na trh 2. Specifika řízení luxusních fashion brandů 3. Brand management 4. Práce s médii z oblasti fashion business 5. Řízení lidských zdrojů 6. Role manažera, styly řízení 7. Motivace zaměstnanců 8. Týmová práce v managementu 9. Komunikační dovednosti manažera 10. Self a time management 11. Etické aspekty módního průmyslu 12. Udržitelnost jako nástroj fashion managementu 13. Prezentace seminárních prací
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 12 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 12 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 13 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Základní orientace v oblasti fashion managementu. |
| Základní orientace v oblasti fashion managementu. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Uvést nový produkt na trh |
| Uvést nový produkt na trh |
| Popsat nástroje budování značky |
| Popsat nástroje budování značky |
| Definovat aspekty etického a udržitelného fashion managementu |
| Definovat aspekty etického a udržitelného fashion managementu |
| Analyzovat práci s médii v oblasti fashion business |
| Analyzovat práci s médii v oblasti fashion business |
| Vysvětlit specifika řízení luxusních fashion brandů |
| Vysvětlit specifika řízení luxusních fashion brandů |
| Vyučovací metody |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Zpracování prezentace |
| Zpracování prezentace |
| Analýza seminární práce |
| Analýza seminární práce |
|
Doporučená literatura
|
-
GEHLHAR, Mary. The fashion designer survival guide: start and run your own fashion business. New York: Kaplan. 2021.
-
HAUNEROVÁ, Klára, Vladimíra KHELEROVÁ a Zuzana ŠIMONOVSKÁ. Fashion management. Praha: Grada, 2019. ISBN 9788027121137.
-
JIN, Byoungho a Elena CEDROLA. Fashion branding and communication: core strategies of European luxury brands. New York: Palgrave Macmillan. 2017.
-
JIN, Byoungho a Elena CEDROLA. Product innovation in the global fashion industry. New York: Palgrave Macmillan. 2018.
|