Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Základní podmínky: - pedagogické zapojení studenta na pozici asistenta do výuky školitele/ateliéru v minimálním průměrném rozsahu dvou hodin týdně či vedení vlastního semináře či cvičení pod garancí školitele v nabídce volitelných předmětů - aktivní účast na výuce ateliéru, audiovizuálních či projektových praktik, - zapojení do konzultací, - účast na Státních závěrečných zkouškách, na přijímacím řízení a na klauzurách ateliéru.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Tvůrčí a teoretické znalosti studenta, schopnost komunikace a předávání informací. |
Tvůrčí a teoretické znalosti studenta, schopnost komunikace a předávání informací. |
Výsledky učení |
---|
Schopnost komunikace a prezentace. |
Schopnost komunikace a prezentace. |
Vyučovací metody |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Analýza edukačního materiálu |
Analýza edukačního materiálu |
Doporučená literatura
|
-
SPALDING, Dan. How to Teach Adults.. New York: John Wiley & Sons, 2014. ISBN 1118841360.
-
Švec, V. Klíčové dovednosti ve vyučování a výcviku. ISBN 80-210-1937-9.
|