Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Zapojení studenta doktorského studia do pedagogické a tvůrčí činnosti ateliéru či ústavu, ke kterému student náleží. Součástí přípravy studenta pro vlastní pedagogickou činnost je jeho aktivní účast na výuce ateliéru za přítomnosti vedoucího pedagoga, audiovizuálních či projektových praktik, zapojení do konzultací, účast na Státních závěrečných zkouškách, na přijímacím řízení a na klauzurách ateliéru. Podmínkou získání zápočtu z předmětu je rovněž odevzdání písemného návrhu volitelného semináře či cvičení, který by byl doktorand schopný pod garancí svého školitele vést.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Tvůrčí a teoretické znalosti studenta podložené magisterským stupněm, schopnost komunikace a předávání informací. |
Tvůrčí a teoretické znalosti studenta podložené magisterským stupněm, schopnost komunikace a předávání informací. |
Výsledky učení |
---|
Schopnost komunikace a prezentace. |
Schopnost komunikace a prezentace. |
Vyučovací metody |
---|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Hodnotící metody |
---|
Analýza edukačního materiálu |
Analýza edukačního materiálu |
Doporučená literatura
|
-
Hendl, J. Kvalitní výzkum. ISBN 80-7367-040-28.
-
SPALDING, Dan. How to Teach Adults.. New York: John Wiley & Sons, 2014. ISBN 1118841360.
|