Vyučující
|
-
Petříčková Kristýna, doc. MgA. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Základní podmínky: - pedagogické zapojení studenta na pozici asistenta do výuky školitele/ateliéru v minimálním průměrném rozsahu dvou hodin týdně či vedení vlastního semináře či cvičení pod garancí školitele v nabídce volitelných předmětů - aktivní účast na výuce ateliéru, audiovizuálních či projektových praktik, - zapojení do konzultací, - účast na Státních závěrečných zkouškách, na přijímacím řízení a na klauzurách ateliéru.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Praktické procvičování
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Absolvování předmětu Pedagogická asistence 1 a 2. |
Absolvování předmětu Pedagogická asistence 1 a 2. |
Výsledky učení |
---|
definovat cíl zadání |
Schopnost studenta vést samostatně vybraný seminář či volitelný předmět. |
Schopnost studenta vést samostatně vybraný seminář či volitelný předmět. |
definovat cíl zadání |
vysvětlit postupy při realizaci úkolů |
vysvětlit postupy při realizaci úkolů |
charakterizovat klíčové metody řešení |
charakterizovat klíčové metody řešení |
nacházet vhodná a individuální řešení |
nacházet vhodná a individuální řešení |
definovat problémy při realizaci zadání |
definovat problémy při realizaci zadání |
Odborné dovednosti |
---|
navrhnout řešení |
navrhnout řešení |
navrhnout vhodný metodický způsob při zadávání úkolů |
navrhnout vhodný metodický způsob při zadávání úkolů |
aplikovat znalosti do tvůrčího procesu |
aplikovat znalosti do tvůrčího procesu |
rozlišit individuální potřeby úkolů a studentů |
rozlišit individuální potřeby úkolů a studentů |
vytvořit realizační, učební plán |
vytvořit realizační, učební plán |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Hodnotící metody |
---|
Systematické pozorování studenta |
Systematické pozorování studenta |
Doporučená literatura
|
-
SPALDING, Dan. How to Teach Adults.. New York: John Wiley & Sons, 2014. ISBN 1118841360.
|